loading...

قيمت و شرايط تورهاي خارجي

تور كوش آداسي نيز در مقايسه با بعضي ديگر از شهرهاي تركيه قيمت هاي بالاتري دارد و نرخ ها حدودا از 3.5 ميليون شروع مي شود.

بازدید : 283
11 زمان : 1399:2

قيمت تور كوش آداسي

كوش آداسي يكي از زيباترين شهرهاي ساحلي تركيه مورد توجه گردشگران بسياري قرار گرفته است. اين جزيره زيبا تقريبا در تمام روزهاي سال پذيراي گردشگران است. سفر به شهرهاي ساحلي هميشه طرفداران بيشتري داشته و وجود دريا گردشگران را به سمت خود مي كشاند. بنابراين هجوم به اين شهرها بيشتر است و همين نيز باعث افزايش قيمت ها مي شود. تور كوش آداسي نيز در مقايسه با بعضي ديگر از شهرهاي تركيه قيمت هاي بالاتري دارد و نرخ ها حدودا از 3.5 ميليون شروع مي شود. با اين حال اگر به سراغ تورهاي لوكس و پنج ستاره نرويد و يا پروازهاي ايراني را انتخاب كنيد مي توانيد تور ارزان تري داشته باشيد.

تور كوش آداسي ارزان

اگر اهل سفر باشيد هميشه مي توانيد تور ارزان پيدا كنيد خصوصا در ماه هاي كم توريست. تور ارزان كوش آداسي نيز بيشتر در ماه هاي مهر تا اسفند پيدا مي شود درست زماني كه اغلب خانواده ها خيلي برنامه سفر ندارند و تعطيلات كمتر است. با اين كه هواي كوش آداسي در زمستان هم معتدل است اما در اين زمان اغلب افراد به دليل مشغله هاي كاري و درسي بچه ها سفر را انتخاب نمي كنند. بنابراين اين بازه مي تواند فرصت خوبي براي سفر باشد. درست زماني كه مسافر كم مي شود تورها نيز آفرهاي خوبي ارائه مي دهند و تخفيف ها بيشتر مي شود. از طرفي ماه هاي تير و مرداد نيز گرماي طاقت فرسايي در اين جزيره حاكم است و گاهي مي توان تورهاي ارزان تري در اين روزها پيدا كرد.

تور كوش آداسي لحظه آخري

كوش آداسي جاذبه هاي بسياري دارد و در تمام سال براي سفر مناسب استغ شايد به همين دليل كمتر بتوانيد تور لحظه آخري كوش آداسي پيدا كنيد اما با اين حال در موقعيت هاي مختلف اين تورها برگزار مي شوند فقط بايد پاسپورت معتبر داشته باشيد تا براي رزرو تور اقدام كنيد. تورهاي لحظه آخري قيمت كمتري دارند و تخفيف هاي خوبي نيز براي آن ها ارائه شده است. اگر از سايت ها و يا شركت هاي نامعتبر تور لحظه آخري خريداري كنيد، ممكن است به دليل سودجويي توري به اسم لحظه آخري ارائه دهند كه در آن از كيفيت خدمات گاسته باشند. بنابراين انتخاب آژانس مطمئن كيفيت تور لحظه آخري را تضمين مي كند.

تور كوش آداسي

سفري منحصر به فرد به كوش آداسي

كوش آداسي به تمامي مراكز گردشگري مهم نزديك به خود مثل ازمير ، مريم آنا ، ميلت ، ديديم ، پاموكاله ، مارماريس و بودروم نزديك است و جالب است بدانيد كه بندر كوش آداسي در نزديكي جزيره " ساموس " كه يك جزيره يوناني است ، قرار دارد و همين يكي از دلايل مهم جذب توريست به اين منطقه است و اگر در بهار و تابستان با تور كوش آداسي به اين جا سفر مي كنيد مي توانيد با قايق‌هاي موتوري به اين جزيره يوناني برويد و آن جا را هم از نزديك ببينيد ، اگر قصد داريد كه يك سفر عاشقانه و در عين حال هيجان انگيز را تجربه كنيد حتما به كوش آداسي برويد و همه چيز را همزمان ببينيد و تجربه كنيد ، اين بندر يكي از بنادر مهم اقتصادي و گردشگري در تركيه به شمار مي رود و براي سردمداران اين كشور بسيار با ارزش است.

معمولا غذا، هتل، كرايه اتوبوس، مترو و ... از قيمت مناسبي برخوردار هست ولي بعضي مواقع در سال مي توان با }جيبي مطمئن تر سفر كرد تا بتوان پول را براي قسمت هاي ديگر سفر نيز ذخيره كرد ، خريد هتل و بليط از آژانس مسافرتي فرصت بسيار مناسبي است كه با بودجه كم و در بهترين و كم ترين زمان سفر كرد و افرادي كه نگراني جيبشان را دارند مي توانند به اين شهر سفر كنند تا از جزيره زيباي پرندگان مهاجر عاشق ديدن نمايند ، به طور معمول كوش‌ آداسي از آب و هواي معتدلي برخوردار است ، تنها در ماه جولاي ميلادي است كه هوا در اين منطقه بسيار گرم مي شود و شايد تحمل اين گرما كمي سخت باشد ولي اگر در اين زمان به كوش آداسي سفر كنيد مي توانيد با هزينه اي كم تر از معمول به سفري رويايي برويد و در آب هاي شفاف اين جا شنا كنيد و در سواحل آن دوش آفتاب بگيريد.

چگونه به كوش آداسي برويم؟

معمولا پروازهايي كه به كوش آداسي مي روند در فرودگاه ازمير فرود مي آيند چرا كه اين فرودگاه ، نزديك ‌ترين فرودگاه به اين جزيره مي باشد و در حدود 90 كيلومتربايد رانندگي كرد تا به كوش آداسي رسيد ، اين نزديك ترين راه رسيدن به بندر كوش آداسي مي باشد ، لازم به ذكر است كه تنها وسايل نقليه عمومي در كوش آداسي ، تاكسي‌هاي خطي يا همان ون كه به صورت اشتراكي مي توانيد با ديگران از آن استفاده كنيد و همچنين تاكسي‌هاي دربستي هستند و ورودي اين تاكسي ها با محاسبه تاكسي‌متر در حدود 2 دلار مي باشد و راحت بگويم تا جايي كه مي توانيد از همان ون ها استفاده كنيد تا پول براي كرايه زياد ندهيد ، اين تاكسي‌ها مسير مشخصي دارند و در آن ها حركت مي كنند و كرايه براي يك نفر 1.5 لير مي باشد ، پس ببينيد چقدر باصرفه تر از تاكسي ها هستند ، علاوه بر اين دو وسيله ، اتوبوس‌هايي هم مسافران را با هزينه هاي خوب و مناسب به " ازمير " مي برند.

در كوش آداسي چه كنيم؟

امكانات تفريحي هتل را چك كنيد : هميشه در سفر و وقتي كه عمليات چك اين تمام شد به اتاق خود برويد و كامل آن را بررسي كنيد و در گوشه و كنار آن برويد و با سوراخ سنبه هاي آن آشنا شويد و ببنيد كه در هتل محل اقامتتان چه امكاناتي يا برنامه تفريحي وجود دارد و در چه حدي مي توانيد براي سرگرمي روي هتلتان حساب باز كنيد ، در صورتي كه هتل بسيار لوكس و مجهز به امكانات فوق استاندارد باشد ، مي توانيد در همان هتل به خوش گذراني و تفريح بپردازيد و پول الكي هدر ندهيد ولي اگر امكانات تفريحي هتل محدود باشد ديگر چاره اي نيست تا به بيرون از آن برويد و در آن جا تفريح كنيد.

تفريحات كوش آداسي


از جزيره كبوتر در كوش آداسي ديدن نماييد

كوش آداسي توسط يك اسكله به جزيره اي كه نامش كبوتر است ، وصل مي شود و در اسكله مي توانيد با كشتي هاي تفريحي به دريا برويد و لذت ببريد ، البته براي رفتن به جزيره كبوتر كوش آداسي از كشتي كروز استفاده مي شود و مي توانيد به اين جزيره زيبا برسيد و در اين مكان بسيار زيبا مي توانيد ساعتي را به آرامش فكر و درونتان اختصاص دهيد و بدون توجه و فك كردن به چيزي تنه در لحظه زندگي كنيد ، در اين جا درختان زيتون زيادي هست كه دستمال هاي سفيد به آن ها بسته شده است و جالب است بدانيد كه اين دستمال هاي سفيد رنگ را براي حاجت روايي و برآورده شدن آرزوها به شاخه ها گره زده اند ، كه در شب بسيار ديدني هستند.

به ساحل مخصوص بانوان برويد

قطعا كسي كه به كوش آداسي سفر مي كند ، به شنا و تفريحات آبي علاقه دارد ، در ساحل lady beach مي توانيد به تمام تفريحات و ورزش هاي آبي بپردازيد و حسابي خودتان را تخليه كنيد ، در اين جا ويلا هم مي توانيد اجاره نماييد ، علاوه بر اين ساحل هاي ديگري هم در كوش آداسي هستند كه محبوب و معروف اند مثل پلاژ گوورچين آداسي ، پلاژ ييلانچي بورنو ، پلاژ ياوان سو ، پلاژ كوشتور و پلاژ كارا اوا ، ولي پيشنهاد ما به شما همين ساحل بانوان مي باشد ، لازم به ذكر است كه در گذشته اين ساحل تنها مختص بانوان بود ولي اكنون آقايان هم از آن استفاده مي كنند ، اگر به كوش آداسي مي رويد حتما به آب گرم ياوان سو ، آب گرم ونوس و آب گرم گوزل چاملي برويد.

در تورهاي تفريحي كوش آداسي شركت كنيد

جداي از سواحل زيباي كوش آداسي، يكي از تخفريحات جذاب در اين شهر سفر دريايي آن است كه با كشتي به دريا مي رويد و اين كشتي در 3 ساحل توقف مي كند و شما مي توانيد به شنا و تفريح مشغول شويد كه از 8 صبح شروع مي شود و 16 به پايان مي رسد ، تور ديگر ، تور جيپ سافاري كوش آداسي است كه يكي از مهيج ترين تورهاي اين جزيره مي باشد و با سرعت و هيجان از تپه هاي شهر بالا و پايين مي رويد ، اگر زود سرگيجه مي گيريد و يا در اثر تكان هاي شديد حالتان بد مي شود.

به پارك آبي كوش آداسي برويد

اغلب هتل هاي لوكس و درجه يك كوش آداسي به امكانات تفريحي و وسايل بازي آبي مجهز هستند اما اگر هتلتان از امكانات پارك آبي برخوردار نيست مي توانيد به پارك آبي آكوا فانتازيا و يا آدالند برويد و دلي از عذا در بياوريد و حسابي انرژي خود را با رهاسازي كورك درونتان تخليه كنيد ، در اين پارك ها مي توانيد از سرسره هاي مختلف آبي و همچنين استخر هايي كه مناسب بزرگ وكوچك است استفاده نماييد ، يكي از جذابيت هاي هيجان انگيز اين پارك استخري است كه در آن موج مصنوعي ايجاد مي شود و مي تواند لحظات بسيار خوشي را براي شما ايجاد كند و جالب است بدانيد كه طولاني ترين سرسره جهان همين جاست ، در اين جا رستوران و كافي شاپ هم وجود دارد و شما مي توانيد براي رفع گرسنگي خود به آن ها مراجعه نماييد.

در اين پارك آبي مجهز مي توانيد از دلفين پارك هم استفاده كنيد و البته براي اين كار بايد 15 يورو بپردازيد و نمايش دلفين ها را تماشا كنيد ، با اين دلفين ها مي توانيد عكس يادگاري هم بگيريد كه البته 90 يورو براي شما آب مي خورد ، از دلفين كه عبور كنيم ، مي رسيم به آكواريوم ماهي كه در آن مي توان شنا كرد و با پرداخت 40 يورو به دنياي ماهي ها سفر كرد و ساعتي را مانند آن ها زندگي كرد ، كمي هزينه بر است ولي ارزشش را دارد .

آب و هواي كوش آداسي چگونه است ؟

كوش آداسي در امتداد سواحل غربي تركيه قرار گرفته است و در طول سال از آب و هواي مديترانه اي با زمستان هايي معتدل و تابستان هاي داغ و طولاني برخوردار مي باشدو در ضمن تقريبا براي 300 روز از سال ، شهر كوش آداسي با تابش آفتاب همراه است و ميانگين دماي فصلي آن به 30 تا 35 درجه سانتيگراد خواهد رسيد و در ادامه لازم به ذكر است كه گرم ترين ماه هاي كوش آداسي ژوييه ( مرداد ) و آگوست ( شهريور ماه ) است كه دماي هوا به 42 درجه سانتيگراد نيز ميرسد و در ماه هاي مي ( ارديبهشت - خرداد ) و ژوئن ( خرداد - تير ) امكان كاهش دما در شب نيز ديده مي شود و از اين جهت ، گردشگران در كوش آداسي بايد به اين نكته توجه داشته باشند كه پوشاك مناسب همانند بلوز آستين بلند همراه داشته باشند و اينكه طي تابستان هاي كوش آداسي ، رطوبت هوا به 40 درصد مي رسد و ميانگين دماي آب 20 درجه سانتيگراد است .

بيشترين بارش سالانه در كوش آداسي طي ماه هاي دسامبر( دي ماه ) و ژانويه ( بهمن ماه ) ديده مي شود و فصل گردشگري در كوش آداسي از اواخر آوريل ( فروردين ماه ) آغاز شده و تا اكتبر ( مهر ماه ) ادامه مي يابد و اما فصل زمستان نيز با توجه به تعطيلات سال نو و جشن هاي بزرگي كه در تركيه برگزار مي شود ، به تدريج از محبوبيت بيشتري براي گردشگران برخودار شده است .

بهترين زمان سفر به كوش آداسي

بهترين زمان سفر به كوش آداسي بر اساس آب و هوا : 12 مارس تا 10 ژوئن ( 21 اسفند تا 20 خرداد ماه ) و 17 سپتامبر تا 2 دسامبر ( 26 شهريور تا 11 آذر ) ، فصل بهار و پاييز مي باشد .جهت مشاهده تور كوش آداسي با بهترين قيمت ميتوانيد به سايت https://www.salamparvaz.com مراجعه نماييد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
همسفر یک وبلاگ تخصصی گردشگری است که می توانید با شهر ها و کشورهای توریستی آشنا شوید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 587
  • بازدید سال : 1827
  • بازدید کلی : 69701
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی