loading...

قيمت و شرايط تورهاي خارجي

عوامل متعددي بر قيمت تور تايند تاثير مي گذارند و قيمت ها را با توجه به فاكتورهاي متعددي مي توان پيش بيني كرد

بازدید : 392
11 زمان : 1399:2

قيمت تور تايلند

عوامل متعددي بر قيمت تور تايلند تاثير مي گذارند و قيمت ها را با توجه به فاكتورهاي متعددي مي توان پيش بيني كرد. يكي از مسائل مهم تعداد روزهاي اقامت و البته فصلي است كه در آن سفر مي كنيد. براي مثال هزينه سفر به تايلند در فصل هاي باراني و زماني كه متقاضي سفر كمتر است، كاهش مي يابد و در فصول خوش آب و هوا يا زمان برگزاري فستيوال هاي مهم، قيمت ها بيشتر خواهند شد. تعداد شهرهايي كه از آن ها بازديد مي كنيد هم روي قيمت ها موثر است. معمولا تورهاي تركيبي گران تر هستند. با توجه به همه اين موارد، در حال حاضر قيمت تور تايلند بسته به نوع پرواز و هتلي كه انتخاب مي كنيد بازه اي در حدود 6 تا 9 ميليون تومان را در بر مي گيرد.

تور تايلند ارزان


اگر مي خواهيد سفر كم هزينه تري داشته باشيد، بايد به چند نكته دقت كنيد: اول اين كه فصل هايي را انتخاب كنيد كه تعداد گردشگران كمتر است. وضعيت آب و هواي تايلند در اين مورد نقش موثري ايفا مي كند. روزهاي اوج گرما و رطوبت يا زمان باران هاي موسمي استوايي، فصل كم گردشگر محسوب مي شود. زمان هايي مثل تعطيلات سال نوي ميلادي يا نوروز خودمان، تعداد متقاضيان سفر و به تبع آن، قيمت ها افزايش مي يابد. نكته مهم ديگر اين است كه دور تورهاي تركيبي را خط بكشيد. وقتي قرار باشد از چند شهر بازديد كنيد، هزينه ها بيشتر مي شوند. مسئله بعدي مدت زمان اقامت است. در صورت امكان، پكيج هايي را انتخاب كنيد كه شامل تعداد روزهاي كمتري مي شوند.

تور تايلند لحظه آخري


منظور از تور لحظه آخري همان تور ارزان است. براي پيدا كردن اين گونه تورها بايد تا نزديك شدن به زمان حركت صبر كنيد. آژانس هايي كه پروازها را چارتر كرده باشند در صورتي كه ظرفيت مسافران تكميل نشده باشد، پرواز را با قيمت كمتري ارائه مي دهند. البته اين در صورتي است كه تمامي موارد لازم، مانند ويزا، آماده باشد. به صورت كلي، اگر زياد سخت نمي گيريد و هميشه آماده سفر هستيد، حواس تان به آفرهايي كه آژانس هاي هواپيمايي در روزهاي نزديك پرواز يا فصول كم گردشگر ارائه مي دهند، باشد و از فرصت ها استفاده كنيد.

جالب است بدانيد كشور تايلند كه مساحت آن معادل 513.120 كيلومتر مربع دارد و همسايه‌ هاي آن در شمال و شمال شرق لائوس، در شرق كامبوج ، در جنوب مالزي و در غرب و شمال ميانمار مي باشند ، امروزه يكي از برترين هاي گردشگري دنيا محسوب مي شود كه سالانه ميزبان ميليون ها گردشگر است و اين كشور ضمن خوش آمد گويي از شما مسافران دنيايي از زيبايي ها را در سفر به اين سرزمين پيش رويتان قرار مي دهد مثلا از درختان كائوچو گرفته تا سواحل هاي شني سفيد ، درختان نخل ، پارك هاي ملي رستوران هاي ، مورد اين كشور ، جاذبه هاي گردشگري آن و همچنين فرهنگ و سنت مردم داشته باشيد چرا كه در بعضي مواقع دچار مشكل مي شويد براي مثال شما براي رفتن به معابد طلايي مي بايستي لباس پوشيده و مناسب به تن داشته باشيد و گرنه امكان ورود به شما نمي دهند و مهمتر در صورت داشتن دانش نسبت به اين كشور ، چه به تنهايي بخواهيد به تايلند سفر كنيد مي توانيد سفرتان را بر پايه لذت و تجربه هاي جديد بچينيد و سعي داشته باشيد در روزهاي اقامتتان تجربه هاي پربارتري داشته باشيد ، راز موفقيت شما در مسافرت به تايلند چه تفريحي باشد چه براي تجارت ويژه اعم از ساخت و ساز و ... مهم نيست ولي قطعا در سفر به دنبال تجربياتي زيبا مثل قدم زدن در شن هاي دريا و جزيره ها ، ديدن آسمان صاف ، خوردن غذا هاي خياباني، ديدن مكان ها جديد ، رفتن به كلاب هاي منحصر به فرد ، درياچه و جنگل هاي بكر و ... هستيد كه همه را يكجا مي توانيد لمس نماييد.

تايلند كشوري است كه شما براي هر روزتان مي توانيد برنامه طبيعت گردي خاص و شادي داشته باشيد و از آنجاييكه كه اين سرزمين مهد ماساژ و خال كوبي در جهان شناخته مي شود بيشتر گردشگران به همين دلايل راهي شهر مي شوند و جالب است به دليل مسير و راه با طبيعت سبز و بكري كه دارد اغلب گردشگران با قطار و يا با حمل دريايي هم به اين كشور سفر مي كنند و موضوع بعدي شب زنده داري هاي اين كشور است كه از محله هاي معروف آن مي توان به خيابان واكينگ يا واكينگ استريت پاتايا اشاره نمود كه كلي فروشگاه ، مركز خريد و ايستگاه هاي غذايي دارد كه در برخي از فيلم هاي مختلف هاليوودي هم از آن استفاده شده است .

تور تايلند
بايد ها و نبايد هاي سفر به تايلند

در اين قسمت ، برخي از مواردي كه لازم است در سفر به تايلند بدانيد را بر مي شماريم و پيشاپيش سفر بسيار خوشي را براي شما عزيزان آرزو مي كنيم .

مراقب سگ هاي ولگرد در تايلند باشيد

شايد باورتان نشود ، درحدود 300 هزار سگ ولگرد در خيابان هاي پايتخت سرگردان هستند با اينكه افراد دوستدار حقوق حيوانات در كل جهان و همچنين در تايلند با دادن غذا و آب به مراقبت از اين سگ ها مي پردازند ولي با اين حال هنوز تعداد سگ هاي ولگرد بي شمار است .

در هنگام خريد چانه بزنيد

يكي از سرگرمي هاي در تايلند خريد و فروش محصولات است زيرا مردم تايلند مهربان و خوش برخورد و تقريبا هميشه خندان هستند و مي توانيد از فروشنده ها و تجار تايلندي با چانه زدن ، تخفيف هاي خوب و واقعي بگيريد و پول بسياري را خرج نكنيد ، بعضي بازارهاي شبانه روزي در تايلند وجود دارند كه " بازار چاتوچاك " ار آن هاست و مي توانيد در اين بازار يا بازارهاي روي آب ، حتي جنستان را بفروشيد و و اغلب مسافران براي صرف صبحانه صبح ها به اينجا مي آيند چون كلي دكه هاي غذاخوري در اينجا موجود است .

حواستان به حشرات موذي باشد

اخبار مهمي كه بايد قبل از سفر به تايلند به شما در فصل تابستان بدهيم اين است كه در تمامي كشورهاي استوايي به دليل شرايط آب و هوايي و گرما و رطوبت زياد ، حشره هاي گوناگون ، بسيارند و بايد مراقب نيش آن ها باشيد چون در صورت گزيده شدن تا چند روز جاي نيش قرمز مي شود و به خارش مي افتد و ممكن است سفرتان را كمي تلخ كند ، بنابراين براي جلوگيري از گزيده شدت بوسيله حشره هاي تايلندي ، حتما حشره كش به همراه داشته باشيد .

با ميمون ها خودماني نشويد

ميمون ها با اينكه حيوانات باهوش و با مزه اي هستند كه عاشق موز هستند و براي اينكه به شما نزديك شوند نقشه ها مي كشند و جالبه شايد فكر كنيد كه اين حيوانات باهوش در باغ وحش ها هستند ولي بايد بگيم كه خير ! در ضمن آنها در خانه هايشان كه غارها و معابد مهمي مثل معبد اژدها است اقامت دارند ، ولي خنده دار است كه كافي است كمي به آن ها رو دهيد تا از سر و كولتان بالا روند و در اين كشور حكم پادشاه جنگل هاي بكر آسيايي تايلند هم دارند به شكلي با اهميت هستند كه بيمارستان خصوصي دارند ، در ضمن يكي از نكات مهم در سفر به تايلند ، غذا ندادن به اين حيوانات است زيرا بد عادت مي شوند و براي يافتن غذا كيسه هاي زباله را پره مي كنند و شهر را به كثافت مي كشند ، همچنين حواستان باشد كه ميمون ذاتا دزد است پس هنگام نزديك شدن به آن ها مراقب كيف پولتان باشيد ، فقط عاشق بازي ها هستند كه اغلب در جنگل هاي سبز زندگي مي كنند .

به رانندگان تاكسي در تايلند اعتماد نكنيد

از هر چيزي كه خوشتان آمد يا به هر كجايي كه خودتان دوست داريد برويد ، چون اگر چيزي به نظر خيلي خوب باشد ، احتمال اينكه كه درست باشد ، وجود دارد ، ولي اگر يك راننده تاكسي از مكاني خيلي تعريف كرد و سعي در متقاعد كردن شما براي تغيير مسير به آن مكان داشت به راحتي اعتماد نكنيد ، زيرا رانندگان تاكسي با يك سري اماكن قرارداد دارند و در صورت بردن مشتري براي آن ها ، پورسانت مي گيرند و مهم است بدانيد كه هميشه پول نقد همراهتان باشد ، من پيشنهاد مي كنم كه يك دوچرخه و يا از ماشين ها كه اجاره كنيد و خودتان را غرق طبيعت زيباي اين سرزمين كنيد و با خيال راحت همه جا را بچرخيد البته ماشين ها هم گزينه خوبي هستند براي اجاره كردن البته كه قيمت ها هم در نظر بگيريد .

اين مواردي كه در بالا براي شما گفتيم احتمالا در وبلاگ ها ديده باشيد ولي باز ما مجدد به آن ها اشاره كرديم در تمامي شهرهاي تايلند صادق است و رعايت اين نكات مي تواند سفر بهتر و امن تر و جذاب تري را با تصاوير مثبت براي شما به همراه داشته باشد ، البته اگر با چشم باز سفر خود انتخاب كنيد ، نيازي به دانستن اين نكات نيست زيرا ما قدم به قدم با تور ليدرهاي با تجربه خود شما را همراهي مي كنيم .

آدرس سفارت تايلند در تهران :

ميدان بهارستان ، خيابان ابن سينا ، روبروي بيمارستان طرفه ، كوچه‌ استقلال ، پلاك 4

شماره تلفن‌ هاي سفارت تايلند 77531433 و 77537708 مي باشند و شما مي توانيد همچنين با ايميل info@thaiembassy-tehran.org مكاتبه نماييد و سوالات مربوط به نحوه دريافت ويزا را مي‌ توانيد با تماس با شماره‌ هاي داخلي بخش ويزا كه 107 ، 109 و 120 مي باشند ، بپرسيد .

جهت مشاهده ليست قيمت تور تايلند ميتوانيد سايت سلام پرواز را مشاهده نماييد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
همسفر یک وبلاگ تخصصی گردشگری است که می توانید با شهر ها و کشورهای توریستی آشنا شوید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 614
  • بازدید سال : 1854
  • بازدید کلی : 69728
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی