loading...

قيمت و شرايط تورهاي خارجي

تركيه كشوري است كه با جمعيت 73 ميليون نفر كه در غرب قاره آسيا قرار گرفته است و ضمنا جنوب شرقي آن در قاره اروپا مي باشد و خريداران تور تركيه توجه داشته باشيد

بازدید : 404
11 زمان : 1399:2

تور تركيه هيجاني متفاوت سفر به جمهوري تركيه

تركيه كشوري است كه با جمعيت 73 ميليون نفر كه در غرب قاره آسيا قرار گرفته است و ضمنا جنوب شرقي آن در قاره اروپا مي باشد و خريداران تور تركيه توجه داشته باشيد پايتخت اين كشور آنكارا و واحد پولي آنها لير است. اكثر مردم تركيه مسلمان هستند اين كشور به دو بخش اروپايي و آسيايي تقسيم بندي شده است و جالب است بدانيد كه اين سرزمين توسط تنگه هاي بسفر و دارداتل و درياي مرمره از قاره اروپا جدا مي شود و قابل توجه شما گردشگران اينكه شهرهاي توريستي تركيه شهرهاي مهم گردشگري و ديدني در اين كشور محسوب مي شود و تمامي گردشگران كه با تور تركيه در اين كشور مسافرت مي كنند امكان اين را دارند كه در طول مدت سفر خود در تركيه مدت 3 ماه در اين كشور ( شهرها ) اقامت داشته، باشند و همچنين در نظر داشته باشيد اين كشور حدودا يك ساعت و نيم از تهران عقب تر مي باشد. ما ارزان ترين هتل و بليط براي سفر به اين كشور را آنلاين به فروش مي رسانيم. مي توانيد با خريد تور تركيه سفري رويايي براي خود تدارك ببينيد و با خيال راحت به گشت و گذار در اين كشور زيبا بپردازيد.

قيمت تور تركيه


قيمت تور با توجه موارد متعددي مشخص مي شود. در مورد تركيه مهم است كه كدام شهر را انتخاب مي كنيد. قيمت ها در مورد هر شهر با ديگري متفاوت است و هر كدام شرايط خاص خود را دارند. از اين گذشته، مسئله هتل و پرواز را هم بايد در نظر بگيريد. بستگي دارد كه كدام سبك از سفر را ترجيح مي دهيد. آيا از جمله افرادي هستيد كه هتل هاي لوكس و لاكچري را مي پسندند؟ در اين صورت در پكيج ها هتل هاي 5 ستاره را انتخاب خواهيد كرد و طبيعتا هزينه بيشتري بايد بپردازيد. اما اگر جزو افردي باشيد كه ترجيح مي دهند بيشتر به گشت و گذار در مقصد بپردازند و يك اقامت گاه تميز و راحت براي شان كافي است، هتل هاي ميان رده را انتخاب مي كنيد كه هزينه كمتري دارند. در مورد پرواز هم همين حق انتخاب وجود دارد.

تور تركيه ارزان


همان طور كه گفتيم، فاكتورهاي متعددي در زمينه قيمت دخيل هستند و يكي از مهمترين ها، شهري است كه انتخاب مي كنيد. بعد مسافت، هزينه هتل ها در شهر مقصد و بسياري عوامل ديگر، مشخص مي كنند كه هزينه نهايي تور چقدر خواهد بود. اگر مي خواهيد يك تور ارزان داشته باشيد، بهتر است شهرهايي را انتخاب كنيد كه فاصله كمتري با ايران دارند. همچنين با توجه به جزئيات پكيج ها مي توانيد بودجه خود را مديريت كنيد. يك هتل ميان رده خوب و يك ايرلاين داخلي را انتخاب كنيد تا بتوانيد هزينه هاي سفر را كاهش دهيد.

تور تركيه لحظه آخري


منظور از تور لحظه آخري توري است كه با قيمت كمتري تمام مي شود. گاهي اوقات، آژانس ها بنا به دلايل مختلف آفرهاي ويژه اي به مشتريان خود ارائه مي دهند. مثلا در دوره اي خاص، قيمت ها را كمتر و شرايط خريد تور را آسان تر مي كنند. علت اين امر ممكن است تكميل نشدن ظرفيت پروازهاي چارتر باشد يا نزديك بودن زمان سفر يا هر چيز ديگر. در هر صورت مهم است كه حواس تان را جمع كنيد و دائم به وب سايت ما سر بزنيد تا از اين پيشنهادهاي وسوسه انگيز بي نصيب نمانيد!

تور تركيه

3 نكته براي سفر به تركيه كه بهتر است بدانيد

1- كمي زبان تركي بلد باشيد

در خارج از شهرهاي بزرگ ، بسياري از مردم در تركيه انگليسي صحبت نمي كنند. اما خبر خوب اين كه يادگيري تركي دشوار نيست - حروف شبيه به الفباي رومي هستند و كلمات به صورت هجي گفته مي شوند.

ياد گرفتن كمي زبان تركي، تا حدود زيادي سفرتان را آسان تر خواهد كرد. وقتي روز اول براي خريد شامپو رفتم ، از چند كلمه تركي استفاده كردم و مغازه دار مرا به قهوه ترك دعوت كرد. وقتي از كلماتي استفاده كنيم كه مردم مي شناسند، آن ها بخشنده و صبورتر مي شوند. گاهي از من مي خواهند كه به آنها كلمات انگليسي را آموزش دهم. اين نوع مبادله مي تواند كار شما را تا حد زيادي پيش ببرد.

2. تعادل را در خوردن رعايت نماييد

غذاهاي بسيار خوبي در تركيه براي گوشت خواران و گياهخواران وجود دارد (تأكيد بر "خيلي"). نكته اصلي بقاي مواد غذايي در تركيه اين است كه فقط يك قاشق غذاخوري را از هر بشقاب جدا كنيد.

چند روز اول كه در ازمير بوديم ، مشغول خوردن غذاهاي تركيه‌اي عظيم بوديم - البته بعد از اين كار كه ديگر متوقف نشود ، از اشتها گرفته تا دسر تا چاي است. ما پر شده بوديم ، بلكه نمي خواهيم بي ادب باشيم. چند روز در سفر ما دوست من گفت: "من از غذا مي ترسم ، لطفا اجازه ندهيد كه آنها دوره بعدي را بياورند." بعداً ، فهميديم كه دوستان تركيه اي ما سعي مي كنند تا حد ممكن مهمان نواز باشند.

البته وعده هاي غذايي تركيه‌اي در منطقه متفاوت است ، اما يادتان باشد كه اشتهاي خود را ارزيابي كرده و از قبل برنامه ريزي كنيد تا بتوانيد از ماجراجويي آشپزي لذت ببريد. و به ياد داشته باشيد كه غذاهاي خياباني و بخش هاي كوچكي مانند نان هاي شيرين و شيرين را مي توانيد براي يك لير خريداري كنيد و به همان اندازه پر از يك وعده غذايي پنج دوره اي باشيد!

3. لباس شيك و با احترام بپوشيد

تجهيزات كوله پشتي را در خانه بگذاريد — زنان در تركيه لباس بسيار شيك دارند. طيف گسترده اي از لباس نيز وجود دارد: در حالي كه برخي از خانمها روسري مي پوشند و بدن خود را مي پوشانند، برخي ديگر دامن هاي كوتاه و پاشنه بلند دارند.

پس چطور بايد لباس بپوشيد؟ كفش پاشنه بلند و لباس هاي حرفه اي به طور كلي قابل قبول است ، و اگر مي خواهيد با هم تركيب شويد ، بايد سبك خاص خود را نيز ايجاد كنيد. و حتما روسري يا شال بخريد (من ترجيح مي دهم آنهايي كه از الگوهاي لاله اي Iznik استفاده مي كنند ، زيرا آنها مفيد هستند و مي توانيد آنها را به خانه بياوريد) در صورت پيدا كردن خود در يك منطقه محافظه كار ، مانند حومه شهر ، يا اگر دعوت شده باشيد به يك مسجد ، جايي كه شما بايد موهاي خود را بپوشانيد.

سفارت تركيه در تهران:

سفارت تركيه در خيابان فردوسي، پلاك ۳۳۷ قرار دارد. از طريق شماره تلفن ۰۲۱۳۵۹۵۱۱۰۰ و نمابر :۳۳۱۱۷۹۲۸ مي توانيد با اين سفارتخانه در تماس باشيد و سوالات خود را در زمينه مراحل دريافت انواع ويزا تركيه مطرح كنيد.

براي زروو پكيج هاي تور تركيه مي توانيد به سايت سلام پرواز سر بزنيد

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
همسفر یک وبلاگ تخصصی گردشگری است که می توانید با شهر ها و کشورهای توریستی آشنا شوید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 75
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 2464
  • بازدید کلی : 70338
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی