loading...

قيمت و شرايط تورهاي خارجي

جالب است بدانيد كه تور آنكارا مركز فرهنگ و بازرگاني تركيه است و داراي جاذبه هاي گردشگري زيادي مي باشد .

بازدید : 259
11 زمان : 1399:2

تور آنكارا، سرزمين بادهاي وحشي

سفر به آنكارا در ميان ايرانيان ، نسبت به ديگر شهر ها ارزان تر است ولي آنكارا كه پايتخت كشور تركيه مي باشد، زيبايي هاي منحصر به فردي دارد كه باعث جذب توريست هاي زيادي از سراسر دنيا به اين منطقه شده است. آنكارا شهري است كه در آن مدرنيته و سنت با هم تركيب شده اند و در سال هاي اخير بسيار پيشرفت كرده است و اين خود يكي از جذابيت هاي اين شهر است. تركيه كه در مرز آسيا و اروپا قرار دارد ، يك كشور آسيايي اروپايي است كه البته در سال هاي اخير دولت اين كشور در تلاش بوده تا عضويت اتحاديه اروپا را از آن خود كند و از لحاظ موقعيت جغرافيايي ، تركيه به گونه اي است كه محل ارتباطات بين دو قاره اروپا و آسيا است و با كشورهاي بسياري هم مرز مي باشد و آنكارا كه پايتخت سياسي اين كشور است ، دومين شهر بزرگ آن مي باشد واز نظر جغرافيايي ، ما بين 4 كوه و 3 رودخانه واقع شده است ، جالب است بدانيد كه تور آنكارا مركز فرهنگ و بازرگاني تركيه است و داراي جاذبه هاي گردشگري زيادي مي باشد .

قيمت تور آنكارا


ما همه چيز را در راستاي رفاه حال مشتريان در نظر مي گيريم و از اين رو، تلاش مي كنيم بهترين خدمات را با كمترين قيمت ارائه دهيم. نگران قيمت تور آنكارا نباشيد. به پكيج هاي سفر مراجعه كنيد و فهرست پروازها و هتل ها را مشاهده كنيد. هزينه سفر با پروازهاي خارجي بيشتر و با شركت هاي هواپيمايي داخلي كمتر است. با انتخاب هتل و پرواز مناسب مي توانيد بودجه خود را مديريت كنيد. پس از انتخاب، كافي است با كارشناسان ما تماس بگيريد و باقي مسائل را به ما بسپاريد تا سفري با خاطرات خوش براي تان رقم بزنيم. در حال حاضر قيمت تور آنكارا از حدود سه ميليون تومان آغاز مي شود.

تور آنكارا ارزان


آنكارا و به صورت كلي تركيه، مقصد چندان گراني محسوب نمي شود. فاصله لير تركيه تا ريال ايران چندان زياد نيست، اين كشور در همسايگي ما قرار دارد و بنابراين پرواز چندان طولاني نيست. و نيازي هم به تهيه ويزا و پرداخت هزينه براي آن نيست و داشتن يك پاسپورت معتبر كفايت مي كند. همه اين دلايل باعث مي شوند بتوانيد تور آنكارا ارزان پيدا كنيد. در نظر داشته باشيد كه پايتخت تركيه، هتل ها و اقامت گاه هاي متنوعي دارد و با انتخاب هتل هاي ميان رده هزينه هاي سفر كمتر مي شود.

تور آنكارا لحظه آخري


براي كساني كه اهل سفر هستند و هميشه آمادگي رها كردن كارها و راهي شدن را دارند، تورهاي لحظه آخري انتخاب بسيار مناسبي هستند كه قيمت كمتري هم دارند. به ويژه در مورد مقصد هايي مثل آنكارا كه نيازي به اخذ ويزا ندارند، به راحتي مي توانيد در روزهاي نزديك به سفر تورهايي با قيمت كمتر پيدا كنيد. كافي است حواس تان به آفر هاي آژانس هاي هواپيمايي باشد و مدام پكيج ها را چك كنيد.

آنكارا از جمله شهر هاي قديمي تركيه به شمار مي آيد كه در طول تاريخ اتفاقات خوب و بد زيادي را به جان خريده و بارها به دست حكومت هاي مختلف افتاده و دوباره آزاد گشته است به همين دليل است كه فرهنگ مردم آن داراي رنگ و بوي ايراني ، رومي ، سلجوقي و عثماني است و جالب است بدانيد كه تاريخ آنكارا به " هيتي هاي " هزاره دوم پيش از ميلاد بر مي گردد .

تور آنكارا

آنكارا يكي از چهار شهر بزرگ كشور تركيه و پايتخت سياسي اين كشور مي باشد كه با وجود اين كه سالانه گردشگر زيادي وارد اين شهر مي شود از جمله شهرهاي ارزان تركيه است و مي توان با هزينه كم سفري خوب و با كيفيت را در اين شهر تاريخي سياسي تجربه كرد ، جالب است بدانيد كه اين شهر بزرگ و زيبا ، مقر سازمان ملل در تركيه است و سالانه ميليون ها نفر توريست و غير توريست براي امور مختلف اداري و سياحتي راهي اين شهر مي شوند و چه خوب است كه بتوان ارزان تر از معمول به اين شهر زيبا سفر كرد ، خبر خوب اين كه تور ارزان آنكارا اين امكان را براي شهروندان ايراني عزيز فراهم آورده تا بتوانند با كم ترين هزينه ، سفري خوب و موفق به اين شهر داشته باشند ، لازم به ذكر است كه متخصصين ما براي وقت سفارت شما در خدمتگزاري آماده اند.

تجربه نشان داده كه سفر كردن با تور به خصوص اگر براي اولين بار باشد ، از لحاظ كيفيت ، امنيت و كاهش هزينه ها خيلي بهتر است ، اگر اولين سفرتان به آنكارا را مي خواهيد تجربه كنيد ، اين تجربه مي تواند با تور آنكارا بسيار شيرين تر شود ، زيرا در سفر با تور آنكارا علاوه بر خدماتي كه آژانس به شما عزيزان ارائه مي دهد ، شرايطي را ايجاد مي كند تا بتوانيد در كم ترين زمان و با حداقل هزينه از بهترين جاذبه هاي گردشگري آنكارا بازديد نماييد و لازم به ذكر است كه شما عزيزان مي توانيد براي اطلاع از تورهاي مسافرتي خارجي و داخلي ، رزرو تورهاي مسافرتي ، قيمت تورها ، تورهاي ارزان و لحظه آخري و رزرو و خريد بليط هواپيما ، به سايت مراجعه نماييد و در آن جا به پاسخ تمامي سئوال هاي خود دست يابيد.

سفارت آمريكا در آنكارا


سفارت آمريكا در آنكارا را مي توان يكي از پركارترين و بزرگترين سفارت هاي آمريكا نام برد و به نوعي اين سفارت را ميتوان سفارت مادر در منطقه خواند و جالب است بدانيد كه بزرگي و تعداد بالاي كارمند و افسر از ويژگي هاي اصلي آن است و قطعا مي دانيد كه اولين گام در روند صدور ويزا تعيين وقت مصاحبه با سفارت مورد نظر است كه تمامي مراحل كاري شما را انجام مي دهند و نكته مهم اين است كه بدانيد قوانين كشورهاي مختلف در ارتباط با شيوه دريافت مبلغ ويزا ، قابل يا غيرقابل استرداد بودن هزينه ها و تغيير وقت سفارت متفاوت مي باشد .

آژانس مسافرتي جزو مجرياني است كه داراي مجوز رسمي از وزارت امور خارجه در گرفتن وقت سفارت آمريكا و پيكاپ ويزا بوده و نيز مجموعه ما مي تواند كارهاي وقت سفارت آمريكا شما را از ابتدايي ترين مرحله كه باز كردن اكانت در سايت سفارت تا پر كردن و سابميت فرم DS-160 ، واريز وجه سفارت از طريق كارت هاي بانكي بين المللي ، تكميل اطلاعات و مراحل اكانت ، اطلاع رساني و گرفتن وقت هاي موجود ، كار كردن روي وقت هاي كنسلي ، واريز وجه سويس في و … را براحتي براي شما انجام دهد .

هتل هاي نزديك سفارت آمريكا در آنكارا


با اينكه كشور تركيه جزو كشورهاي توريستي شناخته شده ، اما گاهي اوقات انتخاب تور آنكارا مي تواند تنها جنبه گردشگري نداشته باشد و همانطور كه شايد بدانيد سفارت آمريكا در شهر زيباي آنكارا قرار دارد و كساني كه قصد اخذ ويزا آمريكا را دارند ؛ مي توانند كارهاي مربوط به ويزاي خود را به آژانس بسپارند و در ادامه اشخاصي كه وقت سفارت آمريكا در آنكارا دارند شايد دارند به اين فكر مي كنند كه از ميان هتل هاي آنكارا ، هتلي را انتخاب نمايند كه به سفارت آمريكا كمي نزديك باشد كه در وقت و ساير هزينه ها صرفه جويي كنند ، البته هتل هاي نزديك سفارت آمريكا در آنكارا از لحاظ ستاره و هزينه كلي با هم متفاوتند كه نزديكترين هاش به سفارت : هتل سونو (Sonno Hotel) و Best western Otel2000 و Rixos Grand Ankara و Class Otel و Ankara Royal و Elit Palas و ... مي باشد كه خوشبختانه اين هتل ها تا سفارت كمتر از 5 دقيقه پياده روي دارند و دقت كنيد كه هزينه هاي اين هتل ها بسته به فصل متفاوت مي باشد .

انگشت نگاري سفارت آمريكا


لازم به ذكر است كه خيلي تفاوتي نمي كند كه به كدام مركز VAC مراجعه كنيد و اگر در كشور خاصي مي خواهيد انگشت نگاري سفارت را انجام دهيد حتما قبل از سفر تلفني از وضعيت نوبت دهي و خدمات رساني آنها بدست آوريد و توجه داشته باشيد كه هزينه انگشت نگاري سفارت شما با فرم سفارت دريافت شده و روز انگشت نگاري سفارت آمريكا هزينه اي از شما نمي گيرد و فقط پاسپورت و مدارك انگشت نگاري سفارت را از سايت سفارت پرينت گرفته و همراه داشته باشيد و ضمنا انگشت نگاري سفارت در آنكارا فعلا نيازي به دريافت وقت ندارد و در آخر بدانيد كه جهت انجام مراحل انگشت نگاري و عكس مي بايست پرونده خود را ارسال كنيد سپس با وقت قبلي به يكي از مراكز VAC-Visa application center در آنكارا مراجعه كرده و بعد از آن منتظر جواب ويزاي خود طي ماه بعد بمانيد و اينكه سفارت آمريكا به صورت مستقيم هيچ گونه خدماتي به متقاضيان نخواهد داد و تمام مراحل اخذ ويزا در VAC انجام مي شود .


سفارت كانادا در آنكارا


حائز اهميت است كه بدانيد اگر شخصي بخواهد براي گرفتن وقت سفارت كانادا از آنكارا به شيوه آنلاين عمل كند ؛ لازم است كه به پايگاه الكترونيكي صدور ويزاي كانادا مراجعه نمايد و براي خود يك حساب كاربري ايجاد نمايد ؛ سپس همان فرم هاي application form و family information را به صورت آنلاين پر كرده و مجدد بفرستد ، البته اطلاع داشته باشيد كه اين فرم ها را براي تمام همراهان خود به صورت جداگانه تكميل نماييد و بعد از ارسال اين فرم ها، شخص بايد هزينه صدور ويزا و هزينه انگشت نگاري را هم به صورت آنلاين پرداخت كند تا از طرف كارگزاري تاييديه اي مبني بر رزرو وقت سفارت كانادا از آنكارا دريافت نمايد و خوشبختانه تمامي اين مراحل را براي شما انجام مي دهد و در ادامه بعد از دريافت تاييديه ، شخص بايد حداكثر تا يك ماه بعد به كارگزاري وك واقع در آنكارا مراجعه كرده و مرحله انگشت نگاري را پشت سر بگذارد .

انگشت نگاري سفارت كانادا


انگشت نگاري در سفارت كانادا براي متقاضيان ويزاي توريستي ، تحصيلي ، سرمايه گذاري و كاري كانادا كاملا الزامي مي باشد و در اصل انگشت نگاري يا به اصطلاح " وك " درست در دفاتر سفارت كانادا انجام مي گردد و براي گذراندن اين پروسه مهم و الزامي نيازي به مراجعه به سفارت نبوده ، چراكه بعد از دسامبر 2013 ميلادي ، تمامي متقاضيان ايراني و اتباع ساير كشور ها تا 30 روز بعد از درخواست ويزاي كانادا بايد براي انگشت نگاري به يكي از دفاتر اعلام شده از سوي سفارت كانادا مراجعه نمايند و افراد با سن بيشتر از 18 سال و كمتر از 80 سال بايد پروسه انگشت نگاري را انجام دهند .

هتل هاي نزديك سفارت كانادا در آنكارا


سفارت امريكا در شهر آنكارا در مركز اين شهر و در بلوار آتاتورك آنكارا قرار دارد و شما اگر علاقمند هستيد تا هتلي در نزديكي اين سفارتخانه را براي خود رزرو كنيد تا بتوانيد براي انجام كارهاي مربوط به ويزا و يا گرين كارت خود دسترسي راحت تري به سفارت داشته باشيد در اينجا ما 2 هتل را ميتوانيم به شما پيشنهاد كنيم : " هتل بست آنكارا " كه اين هتل 4 ستاره در مركز شهر در منطقه كاو اكليدر قرار گرفته و به سفارت امريكا در آنكارا بسيار نزديك بوده و شما با اقامت در اين هتل به سفارت دسترسي راحتي خواهيد داشت و دومين هتل پيشنهادي ما " هتل آنكارا پلازا " است كه يكي ديگر از هتل هاي 4 ستاره اي است كه در نزديكي سفارت امريكا در شهر آنكارا بوده و اين هتل علاوه بر نزديك بودن به سفارت داراي امكانات مناسبي نيز بوده كه در زمان اقامت در اين هتل مي توانيد استفاده كنيد .

سفارت انگليس در آنكارا


توجه داشته باشيد كه كارگزار سفارت انگليس در آنكارا " شركت Tele Performance " مي باشد كه امكان گرفتن نوبت از 7 روز آينده به بعد را به مسافران عزيز ارائه مي كند و اولين نكته اي كه قبل از هر موضوعي در رابطه با وقت سفارت انگليس در آنكارا بايد به آن توجه زيادي بكنيد امكان گرفتن وقت فوري سفارت انگليس در آنكارا مي باشد و بدانيد كه شما متقاضياني كه براي دريافت ويزاي انگليس اقدام مي كنيد ؛ مي توانند در آنكارا در بازه يك هفته اي اميدوار به اخذ وقت مصاحبه باشيد و همين موضوع باعث شده كه دريافت وقت سفارت انگليس در آنكارا يكي از گزينه هاي محبوب براي هر ايراني به شمار برود و تنها مشكلي كه براي دريافت وقت سفارت انگليس در آنكارا هست اين بوده كه متقاضياني كه براي دريافت ويزا اقدام كرده اند ؛ بايد حداقل مدت زمان سه روز و دو شب را در آنكارا اقامت داشته باشند پس بهتر است در طول اين مدت در آنكارا اقامت داشته باشيد كه در ادامه چند هتل را به شما معرفي مي كنيم كه براي مراحل كاري و همچنين به محل انجام انگشت نگاري و تحويل مدارك مورد نياز ويزاي انگليس نزديك باشيد و نكته ديگري كه بايد به آن توجه كنيد ، اين موضوع است كه براي پاسخگويي سريع تر اين سفارت خانه از سرويس priority استفاده نماييد و استفاده از اين سرويس باعث شده كه سفارت خانه سريع تر به درخواست شما براي اخذ ويزاي انگليس پاسخ مي دهد و اين بازه بين يك تا دو هفته زمان مي برد و البته تمامي مراحل كاريتان را مي توانيد به ما بسپاريد تا خيالتان از اين باره راحت شود .

انگشت نگاري سفارت انگليس


مهم است اطلاع داشته باشيد كه مراحل بعد VAC مي باشد كه از شما مي خواهد كه براي انجام مرحله انگشت نگاري ، انگشتان دست خود را برروي سطح اسكنري كه مخصوص اين كار تعبيه شده بگذاريد و اينكه سفارت كانادا به داشتن تصوير از هر 10 انگشت شما نياز دارد كه شما در اين مرحله بايد ابتدا 4 انگشت دست راست خود و بعد 4 انگشت دست چپ و در آخر دو انگشت شصت خود را هم زمان بر روي دستگاه اسكنر قرار داده و در آخر توجه داشته باشيد كه انگشتان خود را كاملا صاف بر روي دستگاه اسكنر قرار بدهيد و نكاتي كه بايد در هنگام انگشت نگاري با دقت رعايت نماييد به ترتيب زير است :

1 - براي گرفتن وقت انگشت نگاري و دريافت ويزا به هيچ عنوان مدارك خود را پست نكنيد .

2 - بعد از ارائه مدارك براي ويزا در اولين فرصت حداكثر 30 روز كاري ، انگشت نگاري را انجام بدهيد و اينكه شما اين امكان را داريد كه با مراجعه به شركت ايران آنكارا و توسط آژانس ما در اولين فرصت وقت لازم را دريافت كنيد .

3 - مي بايستي تمامي افراد در يك پرونده ، همزمان انگشت نگاري را انجام بدهند .

4 - اگر بر روي دست يا صورتتان خالكوبي و يا رنگ داريد بايد صبر كنيد تا برطرف شود و بعد براي مرحله انگشت نگاري اقدام كنيد .

هتل هاي نزديك سفارت انگليس در آنكارا


" هتل ماريا آنكارا " يكي از هتل هاي نزديك سفارت در آنكارا مي باشد كه اكثر مسافران انتخابش مي كنند و هتل 4 ستاره ماريا به دليل قيمت بسيار مناسب در اغلب پكيج هاي تور آنكارا نيز بسيار ديده مي شود ، اين هتل نسبت به هتل 4 ستاره ميدي كمي قديمي تر است و امكانات كمتري را داراست ؛ اما اين هتل نيز تا سفارت هاي كانادا و انگليس تنها 10 دقيقه فاصله زماني دارد و قيمت ارزان تري نيز در مقايسه با هتل ميدي آنكارا دارد به همين دليل يكي از هتل هاي مورد ترجيح مسافريني مي باشد كه با تور آنكارا همسفر شده اند و دومين هتل پيشنهادي ما " هتل شرايتون آنكارا " است كه بدانيد هتل شرايتون آنكارا نيز جزو هتل هاي نزديك سفارت انگليس در آنكارا معروف شده است و با اقامت در اين هتل دسترسي بسيار راحتي به سفارت انگليس داريد و با تاكسي حدود 5 دقيقه و پياده حدود 20 دقيقه بين اين هتل و سفارتخانه ها فاصله بوده و نيز اطراف اين هتل نيز مراكز خريدي قرار گرفته اند كه در صورت تمايل مي توانيد به راحتي به آنها دسترسي داشته باشيد و خريدها و تهيه سوغاتي هايتان را در آنها انجام دهيد و در ادامه اين هتل از سيستم استاندارد هتل هاي شرايتون و امكانات عمومي بسيار مناسبي برخوردار مي باشد .

پيكاپ سفارت چيست ؟


در واقع پروسه ارسال پاسپورت به سفارت و الصاق ويزا در پاسپورت ، پيكاپ پاسپورت يا پيكاپ ويزا ناميده مي شود و ضمنا بعد از روز مصاحبه و انگشت نگاري ، سفارت از طريق ايميل تصميم نهايي خود را در مورد ويزا شما متقاضي عزيز اعلام مي كند و در صورت موافقت با ويزا مسافر، بايد متقاضي در اسرع وقت تعيين شده ، پاسپورت خود را مي بايستي جهت الصاق ويزا به سفارت ارسال كند و نيز درج ويزا به حضور شخص نيازي نيست و متقاضي مي تواند نماينده اي از طرف خود براي تحويل پاسپورت به سفارت معرفي كند و در صورت عدم موافقت سفارت با ويزاي متقاضي ، فرد بايد دليل رد درخواست را رفع نمايد و مجددا براي اخذ ويزاي آمريكا ، كانادا و يا انگليس خود اقدام نمايد .

هزينه هاي اقامت در شهر آنكارا

براي سفر به آنكارا نگران بودجه خود نباشيد ، زيرا هزينه ها در اين شهر به گونه اي است كه تمام اقشار جامعه مي توانند به آن سفر كنند و اين به دليل وجود تعدد هتل هاي خوب و متنوع مي باشد كه هر فردي ببا هر بودجه اي مي تواند در اين شهر اقامت گزيند.

هزينه غذا

از آن جايي كه فرهنگ غذايي مردم تركيه تقريبا شبيه به ايراني ها است ، پس براي تهيه غذا در آنكارا به مشكلي بر نمي خوريد ، ترك ها نيز مانند ايراني ها از دوستداران گوشت و كباب هستند و به همين دليل اغلب غذاهاي اين شهر تركيبي از گوشت است كه از جمله اين غذاهاي گوشتي مي توان به اسكندر كباب ، دونر كباب ، ساچ كباب و كوفته اشاره كرد و براي آن كه بتوانيد هزينه هاي سفر را كاهش دهيد ، تا جايي كه ممكن است از سوپرماركت ها خريد كنيد و در صورت امكان خودتان غذا درست كنيد و از آن جايي كه آب كمي در اين شهر گران است ، اگر يك قمقمه آب به همراه داشته باشيد ، خيلي خوب است .

در اين قسمت براي اطلاع شما عزيزان هزينه هاي خورد و خوراك در آنكارا را بر مي شمريم :

1 - يك وعده غذا در يك رستوران ارزان قيمت 20 لير برايتان آب مي خورد.

2 - يك وعده غذاي دونفره در يك رستوان متوسط بايد 70 لير مي شود.

3 - اگر غذاهاي فست فود دوست داريد مي توانيد با رفتن به رستوران هايي مانند مك دونالد هزينه را كاهش دهيد ، قيمت بك منوي مك دونالد 15 لير است.

4 - قيمت آب معدني 1 لير و يك فنجان قهوه 8 لير برايتان آب مي خورد.

هزينه هاي حمل و نقل در آنكارا

اتوبوس : اتوبوس هاي آنكارا بر دو نوع اند يك سري از آن ها كه اتوبوس هاي اگو هستند و دولتي ، به رنگ سفيد و آبي هستند و بليت آن ها را كه الكترونيكي هستند ، مي توانيد از مراكز فروش بليط اگو تهيه نماييد و اتوبوس هاي ديگر اين شهر سفيد رنگ هستند و هزينه آن را با پول نقد يا بليط كه در حدود 2.75 لير مي شود ، مي توانيد بپردازيد.

مترو : براي سرعت و نماندن در ترافيك خيابان هاي آنكارا از مترو استفاده كنيد ، شما مي توانيد هزينه مترو را كه از طريق كارت الكترونيكي است ، از باجه مربوطه در ايستگاه مترو تهيه نماييد ، قيمت حداقل ميزان شارژ در كارت حدود 1.65 ليتراست.

تاكسي : در همه جاي آنكارا تاكسي هاي زرد را به راحتي مي توانيد تشخييص دهيد و هميشه در دسترس هستند و كرايه تاكسي در آنكارا با تاكسي متر محاسبه مي شود كه هزينه ورودي آن 2.20 ليتر مي باشد و جالب است بدانيد كه هزينه تاكسي در شب و روز براي تاكسي هاي اين شهر يكي است.

جشنواره هايي كه در آنكارا برگزار مي شود

يكي از دلايلي كه آنكارا پر از گردشگر مي شود ، فستيوال هايي است كه در ماه هاي مختلف سال در آن برگزار مي گردد كه برخي از آن ها اشاره مي كنيم :

موسيقي آنكارا : اين فستيوال به مدت 3 هفته در ماه آوريل برگزار مي گردد و مربوط به برنامه هاي موسيقي كلاسيك است .

آنكي راك : اين جشنواره در ماه ژوئن به مدت 3 روز مي باشد .

جاروي پرنده : اين يكي از خاص ترين جشنواره هاي آنكارا است كه مربوط به زنان است و در ماه مه ل برگزارمي شود .

آب و هواي شهر آنكارا در كشور تركيه

آنكارا در تمامي طول سال پر از گردشگر است و آب و هواي آن در اكثر مواقع ابري و باراني است ولي تابستان هاي بسيار گرم دارد و كمي هم آلوده است ، در زمستان هواي آنكارا بسيار سرد و سوزناك است و در فصل هاي بهار و پاييز هواي اين شهر معتدل و خوب است و اگر تور آنكارا را براي سفر خود انتخاب كرده ايد بهتر است كه از شهريور تا آخر مهر به اين شهر برويد چون در اين زمان هوا خوب است نه گرم است و نه سرد ولي در اوايل تير ماه نيز مي توانيد برويد ، از آن جايي كه آب و هواي آنكارا شبيه تهران است مشكلي نخواهيد داشت .

جهت مشاهده تور آنكارا مي توانيد وارد سايت سلام پرواز شويد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
همسفر یک وبلاگ تخصصی گردشگری است که می توانید با شهر ها و کشورهای توریستی آشنا شوید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 239
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 98
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 831
  • بازدید سال : 2727
  • بازدید کلی : 70601
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی