loading...

قيمت و شرايط تورهاي خارجي

با كشورهاي توريستي آشنا شويد

بازدید : 356
11 زمان : 1399:2

قيمت تور دبي


مثل همه سفرهاي ديگر، هزينه هاي سفر به دبي نيز تا حدود زيادي به انتخاب هاي شما بستگي دارد. براي هتل هاي لوكس و ايرلاين هاي خارجي، طبيعتا بايد هزينه بيشتري بپردازيد. همچنين هر چه مدت اقامت تان بيشتر باشد، قيمت تور دبي نيز بالاتر مي روند. فاصله ايران با شهر دبي كوتاه است و به همين دليل اين سفر بايد قاعدتا ارزان تر از بسياري سفرهاي ديگر باشد اما به دليل افزايش نرخ ارز و فاصله گرفتن درهم امارات با ريال ايران، تفريحات دبي براي تان گران تمام خواهد شد. در حال حاضر، قيمت تور دبي با پرواز ايران اير، بازه اي در حدود 3 تا 8 ميليون تومان را در بر مي گيرد.

تور دبي ارزان


راهكارهايي براي كمتر كردن هزينه سفر وجود دارد. اولين مسئله انتخاب فصل مناسب است. اگر مي توانيد گرما و شرجي بيش از حد هوا را تحمل كنيد، در تابستان به دبي برويد كه قيمت ها كاهش پيدا خواهد كرد. همچنين بهتر است تورهايي را انتخاب كنيد كه تعداد روزهاي اقامت شان كمتر باشد. در اين صورت هزينه كمتري خواهيد پرداخت. انتخاب هتل هم يك عامل موثر ديگر در هزينه تمام شده سفر است. از تجملات چشم بپوشيد و هتل هاي ارزان و ميان رده را انتخاب كنيد تا قيمت تور كمتر شود.

تور دبي لحظه آخري

بسياري از آژانس هاي هواپيمايي پروازها را چارتر مي كنند. در اين صورت، زماني كه ظرفيت مسافران به حد نصاب نرسد و همه صندلي ها پر نشوند، آفر هايي براي جذب مسافر ارائه مي دهند. البته اين در صورتي است كه مشكلي از بابت تهيه ويزا و سفر ناگهاني نداشته باشيد. در فصول كم گردشگر هم مي توانيد اين آفر ها را رصد كنيد. زماني آب و هواي دبي داغ و شرجي است و تعداد مسافران كمتر مي شود، آژانس هاي هواپمايي قيمت ها را پايين مي آورند تا بتوانند مسافران بيشتري جذب كنند. البته در نظر داشته باشيد كه در اين صورت، به دليل گرماي هوا، بيشتر روز را در فضاهاي سربسته خواهيد ماند و ممكن است نتوانيد زمان زيادي در ساحل دوام بياوريد.

جالب است بدانيد كه با توجه به قيمت سفر براي يك آمريكايي يا اروپايي ممكن است بهترين گزينه باشد البته جدا از مسافت آن اما براي يك ايراني كمي گران محسوب مي شود ، ولي با تمام اين توصيفات مي بينيم و مي دانيد كه هنوز هم از لحاظ الويت بندي براي ايراني ها رتبه اول را دارد و يكي از دلايل عمده اين موضوع ، نزديكي اين شهر زيبا به ايران مي باشد چرا كه اين نزديكي باعث مي شود كه سفر با ايرلاين خارجي هم براي مسافران ايراني مقرون به صرفه تر باشد و مهمتر اينكه هموطنان عزيز با توجه به بودجه خود مي توانند از ميان متنوع ترين تورهاي اين آژانس معتبر پكيج مورد نظر خود را انتخاب كنيد بنابراين مي بينيم كه هر شخصي با هر بودجه اي مي تواند به آن سفر كند و از آنجاييكه رفت و آمد مكرر گردشگران باعث معروف شدنش شده است مي توانيد با اقامت در اين شهر شگفت انگيز نهايت لذت را ببريد چرا كه هدف ما ارائه با كيفيت ترين و معقول ترين تورهاي مسافرتي به اين شهر مدرن و ديدني است ، براي راحتي در انتخاب تور مي توانيد با ما تماس بگيريد و از مشاوره كارشناسان حرفه اي ما بهره بگيريد .

همان طور كه بر همگان آشكار است ، دبي شهري مدرن و مورد علاقه افراد لاكچري باز است كه در همسايگي ما ايران قرار گرفته ولي با تمام اين توصيفات سفر ارزان به اين شهر فوق پيشرفته امكان پذير است و شما مي توانيد با پرواز ماهان بسيار ارزان تر از حتي پروازهاي ايراني به اين شهر برويد ، البته بايد بدانيد كه با پرواز با اين ايرلاين در شهر شارجه فرود مي آييد و سپس ترانسفر مي شويد كه اگر هزينه سفر برايتان مهم است ، ارزشش را دارد ، همچنين به دليل داشتن آب و هوا قاره اي و شرجي ، خريد ارزان تر اين تور در بعضي ماه هاي سال امكان پذير است حتي با خطوط هوايي ايراني يا عربي ، فصل تابستان يكي از زمان هايي است كه مي توان خيلي ارزان تر نسبت به ديگر فواصل سال سفر كرد، چون در اين فصل به دليل گرماي بيش از حد و شرجي هوا ، مسافر و توريست كمتري به آن جا سفر مي كنند.

اگر قصد سفر به دبي را كرده ايد حتما به تور صحرا يا سافاري برويد، شما با ورود به صحرا با چهره واقعي كوير و زندگي سنتي و باديه نشينان مردم اين سرزمين آشنا مي شويد و مهمتر كه فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبي را به وضوح لمس خواهيد كرد.

خوشبختانه در سفر در كنار شما هميشه يك راهنماي سفر يا تور ليدر وجود دارد كه مشاور شما در سفر است و به تمامي سوالات شما پاسخگو است و بوسيله تور ليدرتان مي توانيد به راحتي از تمامي مناطق گردشگري و جاذبه هاي آن بدون اينكه در گير پيدا كردن آدرس و اتلاف وقت شويد ، بازديد نماييد و مهمان اين شهر عالي ، شيخ نشين و صلح جو شويد و در نهايت اگر راهي دبي شديد بدانيد كه بهترين و لوكس ترين هتل ها يا ريزورت ها را در اين شهر مي توانيد به وفور ببينيد كه همگي داراي اتاق ها و سوئيت هاي بزرگ ، سيستم تهويه مطبوع ، استخرهاي سرباز ، سالن رقص ، زمين فوتبال يا گلف ، باشگاه ، ورزشگاه و ... مي باشند .

سفر از طريق رزرو اينترنتي تور در پايين آوردن هزينه هاي شما بسيار موثر است زيرا تمام هزينه از جمله هزينه هاي اياب و ذهاب و گشت و گذار در پكيج تور لحاظ شده و فقط اگر بخواهيد تفريحي اضافه بر آيتم هاي سفر را داشته باشيد بايد هزينه بيشتري كنيد، مهمتر اينكه در سفرهاي بعدي كه با جاذبه هاي گردشگري مثل : باغ وحش، آكواريوم ، مركز اسكي پر از يخ، فروش گاه ها ، پارك آبي ها ، جزاير و آبگرم و ... بيشتر آشنا شديد مي توانيد به تنهايي نيز سفر كنيد .

گردشگران عزيز بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه براي سفر ، اعتبار پاسپورت بايد 7 ماه باشد و اين موضوع بايد توسط خود مسافر چك شود و در صورت لزوم پاسپورت تمديد گردد ، در غير اين صورت اين مجموعه مسئوليتي در قبال ممنوعيت خروج مسافر ندارد و اينكه براي ورود به اين كشور بايد ويزا گردشگري دبي داشته باشيد كه هم خودتان مي توانيد به سفارت امارات در تهران مراجعه كنيد يا تمامي مسئوليت اين كار را به كاركنان ما بسپاريد .

پروازهاي دبي معمولا به صورت چارتر و غير قابل استرداد صادر مي شود پس لطفا در انتخاب نوع تور و زمان آن دقت كافي داشته باشيد و نكته قابل ذكر ديگر اين است كه با توجه به قوانين سازمان گردشگري استفاده از هتل در دبي شامل ماليات مي باشند كه در پكيج لحاظ نمي شود و مسافر در هنگام پذيرش هتل بايد به صورت جداگانه آن را پرداخت نمايد.

جاذبه هاي گردشگري دبي بسيار متنوع هستند. از جمله آن ها مي توان به پارك هاي آبي هاي متنوعي مثل پارك آبي وايلد وادي ، آتلانتيس و ... ، آب نما، برج خليفه، برج العرب ، سواحل جميرا ، اينترنت سيتي ، مارينا آتلانتيس ، رستوران هاي لوكس و مراكز خريد و جذاب ، پالم جميرا و ... اشاره كرد، اين شهر همچنين بناهاي تاريخي و موزه هاي بي نظيري دارد كه سليقه علاقه مندان به تاريخ را نيز پوشش مي دهد از جمله اين بناها مسجد بزرگ، بستكيه ، شهر قديمي و يا مسجد جميرا هستند كه مي توانيد از آن ها نيز بازديد كنيد و بيش از پيش به جذابيت پنهان اين شهر پي ببريد و سبك جديدي از زندگي شرقي را از نزديك ديده و همچنين حتما از روستا و بارگيرها ، بندرگاه هاي اين شهر هم ديدن نماييد و لازم به ذكر است كه در سفرتان به اين شهر بازار طلا را از دست ندهيد چرا كه چشم هر گردشگري را به خود خيره مي كند زيرا همه طلا هاي اينجا 24 عيار بوده و طلا هايي كه در اين بازار مشاهده مي كنيد بسيار پر زرق و برق و سنگين مي باشد و ارزش خريد كردن را دارد و شما جاذبه اي جديد را به خود هديه مي دهيد .

علاوه بر جاذبه هاي مدرن و تاريخي ذكر شده در بالا ، با توجه به اينكه دماي هواي در اكثر ماه هاي سال بالاست و داراي آب و هواي گرم و شرجي است ، اين شهر بسيار زيبا داراي سواحل فوق العاده بي بديلي است كه شما را ياد هاوايي مي اندازد و شما را جذب مي كند كه در دريا برويد و همچنين جان مي دهد براي شنا كردن و آفتاب گرفتن و دمي آرام گرفتن زير خورشيد تابان در ساحل خليج فارس عزيز با نسيمي كه از سمت مرزي آشنا مي وزد كه از مهمترين سواحل شني آن مي توان به : ساحل جميرا ، ساحل كايت و ساحل برج العرب اشاره نمود كه شما با دوچرخه و هم راه رفتن كنار اين ساحل ها مي توانيد به تفريح بپردازيد .

از آنجايي كه اين شهر پايتخت خريد در خاورميانه است ، يكي از بهترين و جذاب ترين قسمت هاي سفر ، بازديد از مراكز خريد دبي است ، زيرا اين مراكز كاملا مناسب خانواده ها و بچه ها است ، زيرا مكان هايي در اين مراكز وجود دارند كه مخصوص سرگرم كردن كودكان هستند و بدين ترتيب والدين عزيز مي توانند با خيال آسوده به گشت و گذار و خريد در اين بازارها بپردازند كه مهمترين مراكز خريد: مال، ابن البطوطه و ... نام دارد و شما براحتي مي توانيد با سوار شدن به مترو به اين مراكز برسيد ، البته توجه داشته باشيد كه در روز تعطيل ساعات كاري تغييري نداشته باشند و در نهايت تعطيلات تفريحي متفاوتي را در اين جاذبه ها تجربه كنيد .

آب و هواي دبي

از آن جايي كه آب و هواي دبي هميشه گرم و شرجي است ، بهترين زمان براي سفر از نوامبر تا مارس ، است ، زمستان بهترين فصل سفر است ، زيرا هوا در اين فصل بسيار مطبوع است و ناگفته نماند ، هزينه هاي سفر نيز بالاتر است و اگر مي‌خواهيد سفري كم‌ هزينه داشته باشيد ، تابستان را انتخاب نماييد ، البته اگر با رطوبت بالا مشكلي نداريد .

حمل و نقل عمومي در دبي


رفت و آمد با مترو كه يك وسيله‌ حمل و نقل عمومي مناسب براي گشت و گذار مسافران در شهر محسوب مي شود كه بليط‌ هاي تك سفره آن 4 تا 5.8 درهم هستند و قيمت بليط‌ ها با مسافت طي شده محاسبه مي شود ، همچنين بليط‌ هاي يك روزه هم وجود دارند كه هزينه آن ها 20 درهم مي باشد ؛ لازم به ذكر است كه نرخ تاكسي‌ نسبتا بالا است و همچنين از اپليكيشن‌ هايي مانند Uber نيز مي توانيد استفاده كنيد.

اگر ميخواهيد از قيمت تور دبي با خبر شويد ميتوانيد پكيج هاي تور دبي را همراه با هتل و پرواز هاي مختلف در سايت سلام پرواز مشاهده نماييد.
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
همسفر یک وبلاگ تخصصی گردشگری است که می توانید با شهر ها و کشورهای توریستی آشنا شوید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 902
  • بازدید سال : 2798
  • بازدید کلی : 70672
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی