loading...

قيمت و شرايط تورهاي خارجي

با كشورهاي توريستي آشنا شويد

بازدید : 288
11 زمان : 1399:2

چرا تور كوش آداسي ؟ كوش آداسي يك شهر ساحلي در كشور تركيه است كه جاذبه هاي گردشگري متعددي دارد. با سفر به كوش آداسي با تور كوش آداسي مي توانيد از مناطق تاريخي تركيه،در نزديكي كوش آداسي مثل افسوس ديدن كنيد.سواحل كوش آداسي نيز از مهمترين جاذبه هاي گردشگري كوش آداسي به شمار مي آيند و تعداد زيادي از هتل هاي كوش آداسي و رستوران هاي آن در اطراف سواحل كوش آداسي واقع شده اند. مجموع اين ها كوش آداسي را به يكي از توريستي ترين شهرهاي تركيه تبديل كرده است خصوصا در فصل بهار و تعطيلات نوروز.
تور كوش آداسي با كشتي كروز يونان

تور كوش آداسي با كشتي كروز يونان
آب و هواي كوش آداسي
آب و هواي كوش آداسي در دسته آب و هواي مديترانه اي طبقه بندي مي شود. بدين معني كه تابستان هاي بسيار گرمي دارد و ماه هاي زمستاني آن باراني هستند و بارش باران در فصل تابستانش بسيار كم است. دماي ميانگين كوش آداسي در طول سال حدود 16 درجه سانتيگراد است. ماه آگست گرم ترين ماه سال در تور كوش آداسي محسوب مي شود و دماي ميانگين هواي آن حدود 28 درجه سانتيگراد و دماي آب آن حدود 25 درجه سانتيگراد است و به عبارتي بهترين زمان شنا در كوش آداسي به شمار مي آيد. سردترين ماه كوش آداسي نيز با دماي ميانگين 9 درجه سانتيگراد، ماه فوريه است. جالب است كه بدانيد باراني ترين ماه سال در كوش آداسي نيز ماه دسامبر است.
بهترين زمان براي سفر به كوش آداسي
اگر در ماه هاي مي، ژوئن، سپتامبر و اكتبر با تور ارزان كوش آداسي به كوش آداسي سفر كنيد، به احتمال زياد آب و هواي خوبي در كوش آداسي در انتظار شما خواهد بود. اگر هم از باران و روزهاي باراني خيلي خوشتان نمي آيد، بهتر است كه سفر به كوش آداسي را در ماه دسامبر فراموش كنيد.
جاذبه هاي گردشگري كوش آداسي
جاذبه هاي تاريخي كوش آداسي و جاذبه هاي طبيعيش بسيار متنوع هستند. به طور كلي منطقه بندري كوش آداسي مهمترين منطقه گردشگري كوش آداسي است و خيلي از جاذبه هاي گردشگري كوش آداسي در آن واقع شده اند. بعضي از خانه هاي اين منطقه يادگار قرن 19 هستند و ديدن آن ها حتما برايتان جالب خواهد بود. از طرفي دروازه جنوبي شهر كوش آداسي و بازار كوش آداسي در اين منطقه از اماكن توريستي كوش آداسي به شمار مي آيند. شهرها و اماكن توريستي ميلتوس، پريه نه، ديديما و افسوس نيز در نزديكي كوش آداسي واقع شده اند و با بازديد از آن ها مي توانيد از اماكن تاريخي آن ها و جاذبه هاي طبيعيشان استفاده كنيد. پاموك كاله، جزيره كبوتر، غار سيرتلائيني، كاروانسراي تاريخي كوش آداسي و كاروانسراي محمد پاشا نيز از ديگر جاذبه هاي توريستي كوش آداسي به شمار مي آيند. از طرفي سواحل كوش آداسي نيز از ديگر جاذبه هاي طبيعي كوش آداسي محسوب مي شوند كه انواع امكانات تفريحي براي توريستان در آن ها تدارك ديده شده است.
تفريحات مهيج كوش آداسي
قايق سواري يكي از جذاب ترين تفريحات كوش آداسي است كه مي توانيد به وسيله آن ساعت ها در سواحل كوش آداسي گشت و گذار كنيد. علاوه بر اين اسب سواري و سافاري با جيپ نيز در تور كوش آداسي ارزان طرفداران خاص خودشان را دارند. از طرفي با سفر به كوش آداسي مي توانيد انواع ورزش هاي آبي مثل فلاي بورد، جت اسكي، اسكي روي آب و غواصي را امتحان كنيد.
بهترين پارك هاي آبي كوش آداسي
3 پارك آبي مشهور در تور كوش آداسي لحظه آخري وجود دارد كه دو تا از آن ها جزء بزرگترين پارك هاي آبي اروپا هستند. پارك آبي آدالند در 4 كيلومتري كوش آداسي و پارك آبي آكوآ فانتاسي در 6 كيلومتري كوش آداسي واقع شده اند. پارك آبي لانگ بيچ آكوا ريزورت نيز در 5 كيلومتري كوش آداسي ساخته شده است، ولي بزرگي آن به اندازه دو پارك آبي اول نيست. پارك هاي آبي كوش آداسي از مشهورترين اماكن توريستي كوش آداسي هستند كه به هيچ عنوان نبايد بازي و تفريح در آن ها را در تور كوش آداسي از تهران از دست بدهيد.
قيمت تور ارزان كوش آداسي تركيه
بهترين سواحل كوش آداسي در تور كوش آداسي
ساحل اوزون باچ، ساحل بانوان (ليديز بيچ)، ساحل شن هاي نقره اي (سيلور سندز بيچ)، ساحل سوگي، ساحل داون تاون و ساحل سكرت از بهترين سواحل تور كوش آداسي ارزان قيمت به شمار مي آيند كه مي توانيد ساعت هايي را با آرامش در آن ها سپري كنيد و يا ورزش هاي آبي مختلف را در يكي از آن ها تجربه كنيد و هيجان را چاشني سفرتان با تور كوش آداسي كنيد.
رستوران هاي برتر كوش آداسي
استيك هاوس مارينت كيچن يكي از بهترين رستوران هاي كوش آداسي است كه مي توانيد استيك هاي لذيذي را در آن ميل كنيد. از طرفي رستوران اوكسا مارينا، رستوران غذاهاي دريايي پورت يلكن و رستوران بلك اند وايت از رستوران هاي خوب كوش آداسي به شمار مي آيند. اگر هم در كوش آداسي هوس غذاهاي تركيه اي را داشتيد، حتما به رستوران آولو، رستوران كوردون يا رستوران اوز اورفا سر بزنيد.
بهترين مراكز خريد كوش آداسي
مركز خريد سوكه، مركز خريد نودا اوت لت، مركز خريد كيپا و مركز خريد كوش آداسي اي وي ام از بهترين مراكز خريد كوش آداسي به شمار مي آيند. همچنين مي توانيد براي تجربه يك خريد محلي در كوش آداسي به بازار بزرگ كوش آداسي برويد و يا از بازارهاي هفتگي كوش آداسي ديدن كنيد. در اين صورت مي توانيد زندگي محلي هاي كوش آداسي را از نزديك ببينيد و فرهنگ و سنت هاي آن ها را از نزديك لمس كنيد.
خدمات تور كوش آداسي
رزرو و اخذ بليط هواپيما براي مسيرهاي رفت و برگشت
ترانسفر فرودگاهي رايگان
رزرو بهترين و مناسب ترين هتل ها
تور ليدر فارسي زبان و كاملا مسلط
گشت شهري رايگان
بيمه مسافرتي

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
همسفر یک وبلاگ تخصصی گردشگری است که می توانید با شهر ها و کشورهای توریستی آشنا شوید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 63
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 958
  • بازدید سال : 2854
  • بازدید کلی : 70728
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی