loading...

قيمت و شرايط تورهاي خارجي

. قيمت تور گرجستان نسبت به ساير كشورهاي اروپايي ارزان تر است كه البته در زمان هاي خاص و يا با انتخاب هتل هاي ارزان تر مي توان هزينه هاي معقولي تري پيدا كرد

بازدید : 262
11 زمان : 1399:2

قيمت تور گرجستان

گرجستان يكي از زيباترين مناطق اروپا و آسيا است كه اتفاقا سفر به آن هزينه زيادي ندارد. قيمت تور گرجستان نسبت به ساير كشورهاي اروپايي ارزان تر است كه البته در زمان هاي خاص و يا با انتخاب هتل هاي ارزان تر مي توان هزينه هاي معقولي تري پيدا كرد. قيمت ها معمولا از 1.5 تا 2 ميليون تومان شروع مي شوند و با توجه به امكاناتي كه مي خواهيد افزايش پيدا مي كند. اين هزينه بايت مواردي از جمله هزينه اقامت در هتل، بليط هواپيما، گشت شهري، بيمه و ... در نظر گرفته مي شود كه به نسبت پولي كه مي دهيد كيفيت متفاوتي خواهند داشت.

تور گرجستان ارزان

با وجود اين كه سفر به گرجستان هزينه هاي زيادي در بر ندارد اما با اين حال با كمي درايت مي توان باز هم هزينه ها را كاهش داد. غالبا يكي از اصلي ترين موضوعات كه روي نرخ تور اثر مي گذارد، هزينه اقامت در هتل است. درست است كه گرجستان خيلي كشور گراني نيست اما هتل هاي 5 ستاره و لوكس آن مي توانند هزينه سفر را حسابي افزايش دهند. طبيعتا يكي از راه ها براي كاهش مخارج سفر انتخاب هتل هاي ارزان تر است. موضوع ديگر بليط هواپيما است كه آن هم بسته به شركت هواپيمايي و نوع صندلي كه رزرو مي كنيد متغير خواهد بود.

تور گرجستان لحظه آخري

تورهاي لحظه آخري معمولا يكي از پرطرفدار ترين تورها هستند چرا كه همه چيز در زمان كوتاهي اتفاق مي افتد و برنامه ريزي از قبل وجود ندارد. در واقع بعد از خريد بليط نهايتا شايد يكي دو روز براي آماده شدن فرصت داشته باشيد. ارزان بودن اين تور ها گردشگران را به سمت خود كشانده است و اغلب، افرادي كه اهل سفرند از اين تورها استقبال مي كنند. تورهاي لحظه آخري در فصل هايي كه مسافر كمتر است بهترين انتخاب است؛ به طور مثال اوايل مهر كه سال تحصيلي آغاز مي شود تقريبا سفرها به طرز چشم گيري كاهش مي يابد و موقعيت براي پيدا كردن تورهاي لحظه آخري و ارزان بسيار مناسب خواهد بود.

بهترين زمان براي بازديد از كشور گرجستان

گرجستان از كشورهاي زيبايي است كه اتفاقا سفر در زمستان نيز بسيار لذت بخش خواهد بود. البته به طور طبيعي در فصل سرما حجم سفرها كاهش مي يابد و از آنجايي كه آب و هواي گرجستان نيز در زمستان سرد است، بسياري اين فصل را انتخاب نمي كنند. اين موضوع مي تواند فرصت خوبي براي كساني باشد كه مشكلي با هواي سرد ندارند چون در اين بازه معمولا سفرها ارزان تر مي شود. از طرفي گرجستان چندين پيست اسكي پرطرفدار دارد كه در فاصله كمي از تفليس قرار گرفته اند. شايد اين پيست ها را نتوان با بهترين پيست هاي اروپايي مقايسه كرد اما اتفاقا براي مردم اين منطقه و گردشگران خصوصا گردشگران كشورهاي مجاور بسيار جذاب است.

در بهار گرجستان با آفتابي بي پايان از شما استقبال مي كند، البته همچنان در مناطق كوهستاني هوا سرد است و نمي توان تفريحاتي مانند كوهنوردي را انجام داد.

قطعا تابستان بهترين فصل براي قدم زدن در ساحل و كنار دريا است. هوايي گرم و مطبوع با انواع كافه رستوران ها كه اوقاتي خوشي برايتان به همراه خواهد داشت.

پاييز كم كم رو به سرما مي رود اما همچنان سفر به اين كشور از رونق نيوفتاده است. اين فصل بهترين زمان براي بازديد از منطقه كاكتي است.

گرجستان معمولا در زمستان از برف پوشيده شده و هوا سرد است اما اگر اهل تفريحات زمستاني باشيد، اين سفر مي تواند انتخاب بسيار مناسبي باشد.

جمعيت تفليس معمولا به دو دسته تقسيم مي شوند، عده اي فوق العاده مذهبي و محافظه كار كه غالبا به رسومات سنتي بسيار پايبند هستند و عده اي ديگر كه بيشتر قشر جوان را تشكيل مي دهند روشنفكر هستند.

زبان مردم گرجي است اما جوان تر ها به انگليسي مسلط هستند البته اين بيشتر در تفليس ديده مي شود و در شهرهاي ديگر تسلطي بر اين زبان ندارند. با اين حال مردم بسيار مهربان و مهمان نوازي هستند و با همان زبان گرجي و حسي دوستانه و صميمي از گردشگران استقبال مي كنند.

ديدني هاي گرجستان

دين رسمي مردم اين كشور شاخه اي از مسيحيت است و به همين دليل يكي از ديدني هاي گرجستان را كليساها تشكيل داده اند. باستاني ترين كليساهاي گرجستان را مي توانيد در اين كشور پيدا كنيد و با وجود تهاجم بيگانگان در طول تاريخ اما كماكان هويت و اصالت خود را حفظ كرده اند. در واقع گرجستان يكي از مذهبي ترين كشورها در بين مردم مسيحي است و كليساهاي آن نقطه برجسته جاذبه گردشگري اين كشور محسوب مي شوند. كليساهايي با سبك معماري خاص و زيبا كه زيبايي شگفتي به شهر داده است. حدود 10 درصد از مردم را نيز مسلمانان تشكيل داده اند كه معمولا در قسمت هاي هم مرز با تركيه زندگي مي كنند چرا كه قبلا اين مناطق بخشي از امپراتوري عثماني ها بوده است. ابلته كه ديدني هاي گرجستان تنها شامل كليسا نمي شود بلكه آثار تاريخي، مناطق طبيعي و ديدني هاي بسياري در كشور وجود دارد.


آكواريوم باتومي

اين آكواريوم يكي از جذاب ترين نقاط براي بازديد در شهر باتومي است و به طور حتم مي توان گفت يكي از زيباترين و بزرگ ترين آكواريوم هاي دنيا است.

قلعه ناريقالا

ناريقالا يك قلعه باستاني در بالاي يك تپه‌ در نزديكي شهر تفليس است. اين قلعه مشرف به شهر تفليس و رود كر مي‌باشد و تاريخچه آن به قرن چهارم ميلادي بر ميگردد و گفته مي شود به عنوان يك ارگ ايراني ساخته شد.

اوپليستسيخه

ديدن يكي از بزرگترين و قديمي ترين شهرهاي سنگي دنيا مي تواند بسيار هيجان انگيز باشد اين جاذبه تاريخي كه شهر اوپليس نام دارد از سال ۲۰۰۷ در فهرست ميراث جهاني يونسكو به ثبت رسيده است.

آدرس سفارت گرجستان در تهران


سفارت گرجستان در پاسداران، خيابان گلستان دوم، پلااك ۹۲ قرار دارد. از طريق شماره تلفن 22764129 -021 و نيز آدرس ايميل tehran.emb@mfa.gov.ge مي توانيد با اين سفارتخانه در تماس باشيد و از مراحل و ملزومات اخذ ويزا اطلاع كسب كنيد.

در صورت مشاهده تور گرجستان لطفا اينجا را كليك كنيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
همسفر یک وبلاگ تخصصی گردشگری است که می توانید با شهر ها و کشورهای توریستی آشنا شوید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 60
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 56
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 955
  • بازدید سال : 2851
  • بازدید کلی : 70725
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی