loading...

قيمت و شرايط تورهاي خارجي

پيشنهادي ويژه به تمامي كساني كه تاكنون تجربه سفر به استانبول را نداشته اند اين است كه امسال سفري متفاوت را با تور استانبول نوروز ۹۹ تجربه كنند

بازدید : 474
11 زمان : 1399:2

تور استانبول نوروز 99

قطعا همه شما عزيزان ميدانيد كه نوروز يكي از قديمي ترين و مهمترين جشن هاي باستاني ايران زمين ماست و عموم ايرانيان همه ساله اين روزها را در كنار خانواده شان جشن مي گيرند و به دليل تعطيلات سال نو غالبا سفرهاي داخلي و خارجي در كشورمان شروع مي شوند و يكي از پرطرفدارترين مقاصد سفر استانبول است به همين منظور ما سعي كرده ايم با شما همراه شويم تا ليستي از بهترين و با كيفيت ترين را در اين بازه زماني با قيمت هاي ارزان و مقرون به صرفه در غالب پكيج هاي مسافرتي به شما مسافران عزيز ارائه كنيم و اميدواريم كه بتوانيم در لذت اين سفر كنار شما عزيزان، سهمي اساسي را داشته باشيم.

حالا شايد برايتان سوال پيش بيايد كه چرا در نوروز به استانبول سفر كنيم ؟ خوب شهر زيباي استانبول يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري همه ما در در سالهاي اخير بوده كه تقريبا براي همگان شناخته شده است و سالهاست در اين ايام بيشتر مسافران استقبال بي نظيري از آن كرده اند، اما توجه داشته باشيد كه پيشنهادي ويژه به تمامي كساني كه تاكنون تجربه سفر به استانبول را نداشته اند اين است كه امسال سفري متفاوت را با تور استانبول نوروز ۹۹ تجربه كنند چرا كه آفرها و پكيج هاي فوق العاده اي براي شما خواهيم داشت؛ مهمتر اينكه مردم اين شهر نيز همانند ايرانيان اين عيد باستاني را مهم و قابل اهميت مي دانند تا جاييكه در كنار شما به برگزاري مراسم و جشن هاي مهم و جذاب مي پردازند.

آفر تور استانبول نوروز 99

استانبول هميشه يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري براي ايراني ها بوده است. اين شهر با جاذبه جادويي تاريخي و البته مراكز خريد متعددش دل گردشگران بسياري را از سراسر جهان برده است و به همين دليل، ما يكي از بهترين آفر هاي نوروزي خود را به استانبول اختصاص داده ايم. كارشناسان خبره ما بهترين برنامه ها را براي سفر به اين مقصد زيبا تنظيم كرده اند و در اختيار شما قرار داده اند. ما مدت ها در زمينه برنامه ريزي سفر در استانبول تجربه داريم و حاصل اين تجربيات را در قالب پكيج هاي نوروز در اختيارتان گذاشته ايم.

مسجد اياصوفيه در استانبول

مسجد اياصوفيه استانبول

قيمت تور استانبول نوروز 99


يكي از دلايل محبوبيت استانبول در ميان مقاصد گردشگري مختلف، قيمت هاي مناسب و معقول اين سفر است. البته همان طور كه مي دانيد، هزينه سفر به عوامل متعددي بستگي دارد. در ايام اوج درخواست، مثل نوروز قيمت ها افزايش مي يابند. طول مدت سفر و نوع ايرلاين و هتلي كه انتخاب مي كنيد نيز در اين زمينه موثر هستند. اگر سفرهاي لوكس و لاكچري را مي پسنديد يا اگر بيشتر به هيجان اكتشاف گوشه و كنارهاي يك شهر جديد علاقه داريد، در پكيج هاي ما مي توانيد سفر مناسب خود را پيدا كنيد و پس از انتخاب، با كارشناسان تماس بگيريد و هماهنگي هاي لازم را انجام دهيد.

تنگه بسفر

تنگه بسفر

استانبول پايتخت گردشگري تركيه است و هر آنچه از يك سفر خوب و ايده‌آل در نظرتان تجسم مي كنيد را يكجا برايتان به ارمغان خواهد آورد در ادامه بيشتر در مورد استانبول برايتان خواهيم گفت تا بهتر بتوانيد در رابطه با خريد تور استانبول نوروز 99 تصميم بگيريد ؛ در خصوص قيمت بايد بگوييم كه ممكن است با خود فكر كنيد كه هزينه هاي سفر به استانبول در زمان تعطيلات عيد بسيار بيشتر از ساير زمان هاي ديگر از سال است، اما نبايد اين را هم فراموش كنيد كه جشنواره ها و فستيوال هايي كه در عيد در استانبول برگزار ميشوند، قطعا برايتان تكرار شدني خواهد بود و همچنين هتل ها و آژانس هاي مسافرتي خدمات ويژه اي براي مسافرانشان در اين زمان ها در نظر مي گيرند كه اين موضوع را به خوبي لمس خواهيد كرد، همچنين همانطور كه قطعا ميدانيد قيمت اين نوع پكيج هاي مسافرتي در فصول مختلف كاملا متفاوت ارائه مي شوند به طور مثال در فصل بهار قيمت با توجه به اينكه مردم سفرهاي نوروزي خود را پشت سر مي گذارند، به نسبت بالاتر است و لازم به ذكر است كه اين قيمت ها نسبتا از 30% تا 40% افزايش خواهد يافت، اما دقت داشته باشيد كه منظور از نسبتا نسبت به ايام عيد و نسبت به ايام پيك قبل از سال است چرا كه قيمت پكيج ها در فروردين ماه و بعد از چهاردهم فروردين مجدد حدود 35 درصد نسبت به ايام عيد افت خواهند كرد و در نهايت شما اگر قصد داريد در عيد امسال سفر كنيد حتما از ماه قبل يعني ابتداي اسفند ماه رزرو نماييد و اينكه قصد داريد تا سفري كم هزينه به استانبول تجربه كنيد؟ يكي از راه‌هايي كه مي‌ تواند به شما در خريد بليط ارزان كمك كند، اين بوده كه زمان سفر خود را به فصل‌ هاي كم مسافر سال موكول نماييد.

تور استانبول نوروز 99

ديدني هاي استانبول


توجه داشته باشيد كه خدمات در عيد امسال ما عبارت است از : بليط رفت و برگشت، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي، ليدر فارسي زبان، انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پكيج و موارد ديگر كه به بنا به تقاضاي شما قابل ارائه خواهد بود و نكته بعدي اينكه ارزان بودن قيمت هتل استانبول، بليط هواپيما اين مقصد دلايل مختلفي دارد، از جمله فاصله كم تركيه از ايران و عرضه تعداد زيادي هتل، پرواز در بازار كه موجب رقابت و كاهش قيمت آن مي شود و موضوع بعدي اين است كه در اين شهر هتل هاي گوناگون و متنوعي در رده هاي متوسط تا لوكس وجود دارد كه مي توانيد با توجه به دسترسي ها، تعداد ستاره ها، بودجه تعيين شده و امكاناتي كه هر هتل براي ميهمانان خود فراهم مي كند، محل اقامت مورد نظر خود را انتخاب نماييد و همچنين پرواز هم به اين صورت است در حال حاضر ايرلاين هاي داخلي و تركي متنوعي روزانه به اين مقصد پرواز دارند كه شما بنا به انتخاب خودتان مي توانيد يكي را برگزينيد كه باطبع پروازهاي خارجي اعم از تركيش و ... گرانتر براي شما تمام خواهد شد و موضوع حائز اهميت بعدي بيمه مسافرتي شماست؛ سالانه مسافران و گردشگران بسياري راهي استانبول ميشوند و علاوه بر سفرهاي تفريحي، بسياري افراد با هدف تجارت و كسب و كار به اين شهر سفر مي كنند براي مجموعه ما دليل سفر شما چندان مهم نيست، بلكه حفظ آرامش، سلامتي و راحتي شما مسافران عزيز مهم است و بيمه مسافرتي خارجي به عنوان يكي از ملزومات اصلي و حياتي جزو خدمات ما به شماست كه در واقع ضامني براي شما در برابر حوادث و مشكلات پيش بيني نشده در طول سفر مي باشد.

نماي استانبول در غروب

نماي استانبول در غروب

شايد برايتان جالب باشد بدانيد كه فصل بهار بهترين زمان سفر به استانبول است، در اين زمان از سال، درجه حرارت شروع شده و آسمان آبي شهر به خوبي ديده ميشود و بازديد كنندگان و مسافران مي توانند از آفتاب بدون حرارت و رطوبت شديد شهر نهايت لذت را ببرند و نيز بهار زمان عالي براي بازديد از استانبول بوده، زيرا آب و هواي لذت بخشي دارد و تقريبا هميشه تضمين شده است و مهمتر اين فصل " فصل بهار " پيك توريستي شهر هم مي باشد و كلي جشن و فستيوال متنوع و جذاب براي شما بازديد كنندگان تعبيه شده و پيشنهاد ما به شما بازديد از فستيوال و نمايشگاه خيره كننده جشن گل لاله استانبول است كه اين جشنواره به مدت 300 سال است كه انجام ميگردد و اگر آب و هوا خوب و خورشيد درخشان باشد بهترين فرصت براي بازديد از جزاير پرنس است و منظره اي عالي براي غروب خورشيد را به شما هديه مي دهد، در جزاير پرنس از ديدگاه هاي منظره دريا، پياده روي، شنا و تلاش براي ورزش هاي آب مي توانيد نهايت لذت را ببريد ، در آخر سفري لذت بخش و پر از هيجان را براي شما عزيزان آرزومنديم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
همسفر یک وبلاگ تخصصی گردشگری است که می توانید با شهر ها و کشورهای توریستی آشنا شوید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 233
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 98
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 825
  • بازدید سال : 2721
  • بازدید کلی : 70595
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی