loading...

قيمت و شرايط تورهاي خارجي

با كشورهاي توريستي آشنا شويد

بازدید : 516
11 زمان : 1399:2

درباره تور استانبول

استانبول يك مقصد شگفت انگيز براي سفر است. استانبول در مرز آسيا و اروپا واقع شده است و شما با سفر به استانبول مي توانيد از هر دو قاره به صورت همزمان ديدن كنيد. از طرفي موقعيت جغرافيايي استانبول ايجاب كرده است كه فرهنگ، آداب و رسوم و خورد و خوراك مردم استانبول تلفيقي از جهان غرب و شرق باشد و همين مسئله جذابيت شهر استانبول را بي نهايت افزايش داده است.در سفر به استانبول با تور استانبول اين شانس را خواهيد داشت كه از هر دو بخش شهر استانبول ديدن كنيد و تفاوت هايشان را از نزديك ببينيد و از جاذبه هاي گردشگري استانبول در هر دو قاره ديدن كنيد. علاوه بر اين ها، همان طور كه مي دانيد استانبول مقصدي عالي براي خريد است. بهترين لباس ها با بهترين برندهاي تركي و يا بين المللي در خيابان هاي خريد استانبول و مراكز خريد استانبول يافت مي شوند. اگر شما هم عاشق خريد هستيد، معطل نكنيد جهت رزرو و بررسي نرخ پرواز و هتل ها پكيج ها را بررسي كنيد.

جاذبه هاي گردشگري توريسم استانبول

آب و هواي استانبول

استانبول تابستان هاي گرم و مرطوبي دارد و در بين ماه هاي جولاي تا آگست بارش كمي را تجربه مي كند. زمستان هاي استانبول هم سرد و خشك هستند. بارش برف در استانبول به اندازه ديگر شهرهاي تركيه زياد نيست، ولي به هر حال بعضي از روزهاي زمستاني استانبول برفي هستند. فصل هاي بهار و پاييز هم آب و هواي معتدلي دارند. البته استانبول شهر بزرگيست و به همين دليل آب و هواي هر بخش از آن ممكن است با ديگري تا حدودي متفاوت باشد. در طول ماه هاي تابستاني، دماي هوا به 30 درجه سانتيگراد نيز مي رسد. بيشترين دمايي كه تا به حال در شهر استانبول ثبت شده است، 45 درجه بوده است. اما در روزهاي زمستاني دماي هوا معمولا حدود 10 درجه سانتيگراد است و شب هاي آن كمي سردتر هستند. كمترين دمايي كه تا به حال در استانبول ثبت شده است 15- درجه سانتيگراد بوده است. بارش برف هم حداكثر در 10 تا 12 روز كل سال در استانبول ديده مي شود.

سفر با تور استانبول

بهترين زمان براي سفر به استانبول

بهترين زمان براي سفر به استانبول فصل بهار و پاييز به ويژه در ماه هاي مي، ژوئن و سپتامبر است. سپتامبر ماه شگفت انگيزي در استانبول است. معمولا دماي هوا در اين ماه دلپذير است و بارش باران كمي را نيز تجربه مي كند. دماي دريا در اين ماه به اندازه كافي گرم هست. در ماه هاي جولاي و آگست نيز گرما قابل تحمل است و گشت و گذار در شهر بسيار راحت خواهد بود. البته زمان هايي كه مراكز خريد استانبول بر روي اجناس خود تخفيف مي گذارند، نيز بين توريستان زمان هاي پر طرفداري براي سفر به استانبول هستند.

جاذبه هاي گردشگري استانبول

مسجد هاي استانبول و قصر هاي استانبول از مهمترين جاذبه هاي گردشگري استانبول به شمار مي آيند. اياصوفيه، مسجد سلطان احمد (مسجد آبي) و مسجد سليمانيه مهمترين مساجد استانبول به شمار مي آيند. از طرفي كاخ توپكاپي و كاخ دلمه باغچه نيز از مهمترين اماكن ديدني استانبول به شمار مي آيند. برج گالاتا نيز يكي از زيباترين اماكن توريستي استانبول است و چشم انداز شهر از بالاي آن بسيار تماشايي است. همچنين مي توانيد از باسيليكاي سيسترن ديدن كنيد و در محيط شگفت انگيز آن قدم بزنيد و از ستون هاي مشهور آن ديدن كنيد. بازار بزرگ استانبول، ميدان تكسيم با ترامواي نوستالژيك قرمز رنگش، تنگه بسفر، برج كيز كولسي و قلعه روملي حصار نيز از ديگر جاذبه هاي ديدني استانبول هستند كه بايد حتما از آن ها ديدن كنيد. اگر هم دوست داريد كه آرامش را در حوالي استانبول مهمان وجود خود كنيد، كافيست كه به جزاير پرنسس برويد و ساعاتي را در طبيعت زيباي آن سپري كنيد.

تفريحات مهيج استانبول

يكي از جذاب ترين تفريحاتي كه مي توانيد انجام دهيد، سوار شدن در كشتي هاي تفريحي تنگه بسفر استانبول است. شما هم مي توانيد در كشتي هاي تفريحي بنشينيد و به قاره اروپا و آسيا همزمان نگاه كنيد. همچنين مي توانيد براي كسب آرامش يك حمام تركي بي نظير را در بهترين حمام هاي سنتي استانبول تجربه كنيد. همچنين مي توانيد يك شب از اقامتتان در استانبول را به تفريح در يكي از بهترين شهربازي هاي استانبول نظير ويالند، پارك وياسي تما و يا ژوراسيك لند استانبول اختصاص دهيد. پارك ايكستريم اونچر نيز حال و هواي متفاوتي دارد و براي امتحان كردن تفريحات مهيجي مثل زيپ لاين در ميان درختان سرسبز مجموعه پارك مكان ايده آلي به نظر مي رسد. همچنين مي توانيد به يكي از كافه هاي بامزه و دنج استانبول برويد و يك فنجان قهوه ترك خوش طعم ميل كنيد و كمي استراحت كنيد.

جاذبه هاي گردشگري توريسم استانبول

بهترين پارك هاي آبي استانبول

پارك آبي آكوا كلاب دلفين و پارك آبي آكوا مارين از بهترين پارك هاي آبي استانبول هستند و شما مي توانيد يك روز كامل را همراه با خانواده تان به تفريح در آن اختصاص دهيد. سرسره هاي مهيج، استخرهاي شنا و رستوران هاي پارك هاي آبي استانبول كل اعضاي خانواده را با هر سن و سالي كه داشته باشند، ساعت ها سرگرم خود مي كند.

بهترين سواحل استانبول

ساحل بابيلون يكي از بهترين سواحل استانبول است و براي تفريحات خانوادگي بسيار مناسب به نظر مي رسد. همچنين مي توانيد ورزش هاي آبي مختلف را در اين ساحل تجربه كنيد و يا خيلي ساده بر روي شن هاي ساحلي تميز آن آفتاب بگيريد و واليبال ساحلي بازي كنيد. ساحل اوزونيا، ساحل ترو بلو، ساحل داليا و ساحل گلدن نيز از ديگر سواحل استانبول هستند كه حتما بايد از آن ها نيز بازديد كنيد.

بهترين هتل هاي استانبول

استانبول به دليل توريستي بودنش، هتل هاي مختلفي را با رنج هاي قيمتي متفاوت و امكانات رفاهي متنوع در خود جاي داده است. از بهترين هتل هاي استانبول مي توان به هتل پرا پالاس، هتل فور سيزن، هتل رافلز و هتل سنت رجيس استانبول اشاره كرد. هتل گلدن وي، هتل كلاريون گلدن هورن و هتل وايت هاوس نيز به عنوان بهترين هتل هاي چهار ستاره استانبول محسوب مي شوند.

رستوران هاي برتر استانبول

رستوران ميلكلا كه در بالاي هتل مارمارا پلا واقع شده است، يكي از بهترين رستوران هاي استانبول است كه مي توانيد يك شام خوش طعم را با چشم انداز فوق العاده زيباي آن به شهر استانبول ميل كنيد. رستوران 360 استانبول، رستوران چانگا و رستوران نوپرا نيز از ديگر رستوران هاي با كيفيت استانبول هستند.

بهترين مراكز خريد استانبول

همان طور كه مي دانيد استانبول بهشتي براي دوستداران خريد به شمار مي آيد. براي معرفي بهترين مراكز خريد استانبول مي توان به استانبول مال، مركز خريد فروم استانبول، مركز خريد ايستينه پارك و مركز خريد زورلو و مركز خريد پالاديوم اشاره كرد. همچنين مي توانيد براي خريد به خيابان مشهور استقلال برويد و از فروشگاه هاي متعدد آن ديدن كنيد. همچنين مي توانيد در حين خريد ساختمان هاي زيبا و كافه ها و رستوران هاي متعدد خيابان استقلال را از نزديك مشاهده كنيد و سوار ترامواي قرمز رنگ مشهور آن بشويد. خيابان بغداد نيز از مهمترين خيابان هاي خريد استانبول به شمار مي آيد و در واقع لوكس ترين اماكن خريد در استانبول محسوب مي شود. جالب است كه بدانيد خيابان بغداد استانبول رتبه چهارم را بين بهترين خيابان هاي خريد جهان دارد و همه اين ها نشانگر جايگاه بلند مرتبه خيابان بغداد براي خريد مي باشد. منطقه ببك و آرناووتكوي نيز فروشگاه هاي متعددي را در خود جاي داده است و مي توانيد لباس هاي با كيفيت با برندهاي تركي را از آن ها خريداري كنيد. همچنين مي توانيد از بازار بزرگ استانبول كه يكي از بزرگترين و قديمي ترين بازارهاي دنيا به شمار مي آيد، بازديد كنيد. نزديك به 4000 فروشگاه متنوع در بازار بزرگ استانبول واقع شده اند و هر آنچه نياز داشته باشيد، در آن پيدا مي شود. علاوه بر خريد مي توانيد زندگي محلي هاي استانبول را در بازار بزرگ از نزديك مشاهده كنيد و بيشتر با فرهنگ مردمان تركيه آشنا شويد.

سفر ارزان قيمت با تور استانبول تركيه

خدمات تور استانبول

رزرو و اخذ بليط هواپيما براي مسيرهاي رفت و برگشت

ترانسفر فرودگاهي رايگان

رزرو بهترين و مناسب ترين هتل ها

تور ليدر فارسي زبان و كاملا مسلط

گشت شهري رايگان

بيمه مسافرتي

سايت golbargtravel

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
همسفر یک وبلاگ تخصصی گردشگری است که می توانید با شهر ها و کشورهای توریستی آشنا شوید.
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 110
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 43
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 245
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 494
  • بازدید ماه : 881
  • بازدید سال : 2777
  • بازدید کلی : 70651
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی